Damon Hill věří, že teď je ten správný čas na to, aby se F1 vrátila do Bahrajnu. Mistr světa z roku 1996 byl v roce 2011 přitom silně proti závodu v zemi zmítané protivládními nepokoji.
"Nemám rád, když vidím, jak lidé střílí a jsou brutální," řekl Hill, který je bývalým předsedou British Racing Drivers’ Clubu (BRDC) a momentálně expertem televize Sky, pro The Times. "Vloni jsem byl frustrován tím, že se F1 rozhodla v Bahrajnu nezávodit - ale hodně se od té doby změnilo."
"Je jasné, že situace v Bahrajnu je lépe pochopena. Nemyslím si, že by tam někdo chtěl jet, kdyby to tam bylo špatné jen kvůli Grand Prix. Mluvil jsem tam s hodně lidmi včetně očitých svědků. Věřím, že dělají změny k lepšímu."
"Je bez debat, že mají problémy, ale každá země má problémy. I my jsme měli v Británii nepokoje a není to tak dávno. Myslím, že toto je to období, ve kterém tam F1 může jet s čistým svědomím a ne jen jako nástroj pro kamufláž."
Vloni byl úvodní závod zrušen 14 dní před startem. Letos je plánován na 22. dubna jako čtvrtý podnik sezony.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.