V továrně Caterhamu panuje čilý ruch a dobrá nálada. Přípravy nového monopostu CT-01 pokračují dle plánu, tým se s ním zúčastní již prvního předsezónního testu v Jerezu.
Technický ředitel Mike Gascoyne se již 16. prosince na Twitteru pochlubil, že nové šasi splnilo všechny povinné nárazové testy FIA a jeho homologaci již nic nebrání. Obchodní ředitel Caterhamu Richard St Clair Quentin si poté před dvěma týdny pochvaloval "úžasnou kvalitu karbonu."
Caterham dnes serveru F1news.cz exkluzivně prozradil, že při výrobě nového monopostu jde vše podle plánu a CT-01 stihnou připravit pro první předsezónní test. Dopoledne v sobotu 14. ledna, tedy více než tři týdny před prvním výjezdem na trať v Jerezu a o tři týdny dříve než minulý rok, tým již dokonce zahájil výrobu šasi s číslem 1.
Tým letos hodlá nasadit i KERS a dle Gascoyna bude představovat možná ještě větší pokrok, než loňský T128 (více zde): "Bude mnohem modernější vůz než předchozí dva, které jsme navrhli. Možná bude ještě větším krokem vpředu, než auto pro rok 2011."
Alexander Rossi s Lotusem T128 při testu nováčků v Abú Zabí(foto: Caterham F1 Team)
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.