Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko tvrdí, že Sébastien Buemi a Jaime Alguersuari měli dost času na to, aby tým přesvědčili o svém talentu. Nestalo se tak, na vítězství podle něj nemají. Oba piloty na sklonku roku u Toro Rosso nahradili mladíci Daniel Ricciardo a Jean-Eric Vergne.
"Toro Rosso bylo vytvořenu pro to, aby poskytovalo šanci mladým pilotům. Alguersuari a Buemi ji měli tři roky a po takové době je možné vyhodnotit vývoj pilota," cituje Marka La Gazzetta dello Sport.
"Nespatřovali jsme u nich žádnou možnost dalšího růstu. Oba mají na to, aby závodili ve velkých cenách, ale pro nás to není dost: potřebujeme vítěze," vysvětluje.
Podle Marka se role Toro Rosso (vychovávat talenty pro mateřský Red Bull) v blízké budoucnosti nezmění, byť jej pravidla donutila k větší nezávislosti poté, co si musí od roku 2010 stavět vlastní vozy.
"Určitě zůstane italským týmem sídlícím ve Faenze orientovaným na mladé jezdce. Toro Rosso však bude muset více vyvíjet vlastními silami," pokračuje Marko.
Očekává také, že byť Red Bully budou pohánět Renaulty, Toro Rosso zůstane u motorů Ferrari: "Máme smlouvu na rok 2012. Momentálně nemůžu říct, jak to bude v budoucnosti, ale doposud jsme s touto spolupráci velmi spokojeni."
Alguersuari (vlevo) s Buemim předloni v Belgii(foto: Scuderia Toro Rosso)
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.
V nové sérii Drive to Survive fanoušci opět nahlédnou do zákulisí, kde se odhalují rozhovory, které běžnému publiku zůstaly skryté a nikdy neunikly do médií. Jedním z těchto momentů je, jak Toto Wolff uzavřel dohodu s Lewisem Hamiltonem, že se nebude snažit přetáhnout Maxe Verstappena do Mercedesu.