Podle Jensona Buttona musí McLaren během zimy a předsezónních testů pracovat lépe než minulý rok, aby měl hned od počátku šanci porážet konkurenční Red Bull.
"Musíme začít novou sezónu lépe, to je naším cílem. Pojďme to Red Bullu ztížit! Zima byla minulý rok naší slabinou, musíme pracovat na tom, aby k tomu znovu nedošlo," uvádí Button.
McLaren loni začal testovat s vozem MP4-26 později než většina konkurence a trápil se se složitým systémem výfuků, kterého se nakonec musel vzdát a narychlo okopírovat Red Bull. Ke konci roku již ale za Red Bullem moc nezaostávali.
Podle Buttona byl ale rakouský tým i v závěru stále o něco rychlejší: "Stále nejsme dost rychlí, ale byli jsme jejich nejbližším soupeřem a občas je i porazili. Můžeme je tedy porážet, ale stále jsou o něco rychlejší a s tím budeme v zimě bojovat."
Jenson během sezóny 2011 podával lepší výkony než jeho týmový kolega Lewis Hamilton a spolupráci s týmem si užíval: "Máme skvělý základ a myslím si, že tým by měl být spokojený, protože naše partnerství je stále velmi čerstvé. Bylo to vždy obtížné bojovat s Red Bulem, ale když jsme je porazili, bylo to o to zvláštnější, protože víme, jak jsou soupeřiví."
Jenson Button v premiérové Velké ceně Indie (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
Buttona čeká 13. sezóna jeho kariéry, 18. března 2012 se v Melbourne postaví na start své 209. velké ceny.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.