Podle Jensona Buttona budou mít pro dojíždění na okruh Interlagos všichni piloti po loňském pokusu o únos jeho vozu policejní doprovod.
Když minulý rok pilot McLarenu odjížděl společně se svým otcem Johnem, fyzioterapeutem Mikem Collierem a manažerem Richardem Goddardem okruh, několik ozbrojených mužů se po zastavení v provozu snažilo dostat se do jejich auta. Místnímu řidičovi se však po nárazu do několika aut podařilo ujet.
Má proto letos v Brazílii Button nějaké obavy o svou bezpečnost? "Ne, vůbec ne." Podle něj bylo jen otázkou času, kdy se něco takového jednomu z pilotu přihodí, protože horkým okamžikům v minulosti čelila celá řada inženýrů a mechaniků.
"Něco se muselo stát. Stalo se to mechanikům a inženýrům už tolikrát. Nakonec se to muselo stát některému z pilotů, ale nemyslím si, že by chtěli něco jiného kromě našich zavazadel z kufru," vysvětluje Button.
Potvrdil, že letos budou zvýšena bezpečnostní opatření a piloti budou mít policejní doprovod, když se budou z okruhu vracet do svých hotelů.
"Letos budeme lépe zajištěni. Myslím, že každý pilot, kterého uvidíte, bude mít tento rok v Brazílii policejní doprovod, je to zapotřebí. Zároveň však pomyslete na všechny ostatní ve Formuli 1, protože ti mít policejní doprovody nebudou," soucítí Brit.
Interlagos (foto: Marussia Virgin Racing)
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.