Podle Jensona Buttona budou mít pro dojíždění na okruh Interlagos všichni piloti po loňském pokusu o únos jeho vozu policejní doprovod.
Když minulý rok pilot McLarenu odjížděl společně se svým otcem Johnem, fyzioterapeutem Mikem Collierem a manažerem Richardem Goddardem okruh, několik ozbrojených mužů se po zastavení v provozu snažilo dostat se do jejich auta. Místnímu řidičovi se však po nárazu do několika aut podařilo ujet.
Má proto letos v Brazílii Button nějaké obavy o svou bezpečnost? "Ne, vůbec ne." Podle něj bylo jen otázkou času, kdy se něco takového jednomu z pilotu přihodí, protože horkým okamžikům v minulosti čelila celá řada inženýrů a mechaniků.
"Něco se muselo stát. Stalo se to mechanikům a inženýrům už tolikrát. Nakonec se to muselo stát některému z pilotů, ale nemyslím si, že by chtěli něco jiného kromě našich zavazadel z kufru," vysvětluje Button.
Potvrdil, že letos budou zvýšena bezpečnostní opatření a piloti budou mít policejní doprovod, když se budou z okruhu vracet do svých hotelů.
"Letos budeme lépe zajištěni. Myslím, že každý pilot, kterého uvidíte, bude mít tento rok v Brazílii policejní doprovod, je to zapotřebí. Zároveň však pomyslete na všechny ostatní ve Formuli 1, protože ti mít policejní doprovody nebudou," soucítí Brit.
Interlagos (foto: Marussia Virgin Racing)
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.