Podle Jensona Buttona budou mít pro dojíždění na okruh Interlagos všichni piloti po loňském pokusu o únos jeho vozu policejní doprovod.
Když minulý rok pilot McLarenu odjížděl společně se svým otcem Johnem, fyzioterapeutem Mikem Collierem a manažerem Richardem Goddardem okruh, několik ozbrojených mužů se po zastavení v provozu snažilo dostat se do jejich auta. Místnímu řidičovi se však po nárazu do několika aut podařilo ujet.
Má proto letos v Brazílii Button nějaké obavy o svou bezpečnost? "Ne, vůbec ne." Podle něj bylo jen otázkou času, kdy se něco takového jednomu z pilotu přihodí, protože horkým okamžikům v minulosti čelila celá řada inženýrů a mechaniků.
"Něco se muselo stát. Stalo se to mechanikům a inženýrům už tolikrát. Nakonec se to muselo stát některému z pilotů, ale nemyslím si, že by chtěli něco jiného kromě našich zavazadel z kufru," vysvětluje Button.
Potvrdil, že letos budou zvýšena bezpečnostní opatření a piloti budou mít policejní doprovod, když se budou z okruhu vracet do svých hotelů.
"Letos budeme lépe zajištěni. Myslím, že každý pilot, kterého uvidíte, bude mít tento rok v Brazílii policejní doprovod, je to zapotřebí. Zároveň však pomyslete na všechny ostatní ve Formuli 1, protože ti mít policejní doprovody nebudou," soucítí Brit.
Interlagos (foto: Marussia Virgin Racing)
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.