Jensonovi Buttonovi by osobně více než 20 závodů za sezónu nevadilo, nebylo by to však podle něj fér vůči mechanikům a inženýrům.
Příští Velká cena Brazílie sezónu 2011 uzavře. Kvůli tomu, že na počátku vypadnul Bahrajn, představuje 19. letošní závod. Příští rok s největší pravděpodobností vypadne Velká cena Spojených států, která se měla jet na nově budovaném okruhu, proto jich místo původně plánovaných dvaceti bude zřejmě opět 19.
Podle Buttona je pro členy týmu 20 závodů limitem - vzhledem k tomu, že na rozdíl od pilotů během velkých cen pracují dlouhé hodiny: "Pro nás piloty by to podle mě bylo OK, protože závodění milujeme, proto čím více závodů, tím lépe.
"Ale pro mechaniky a inženýry by to znamenalo být neustále na cestách, oni nemají moc příležitosti odjet domů ke svým rodinám. Takže z tohoto hlediska bych řekl, že 20 závodů stačí."
Jenson Button s mechaniky v boxech ve Spa (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
Cokoliv navíc by už bylo příliš, protože tito kluci jsou už zde, když ráno přijíždíme, a jsou také zde, když večer odjíždíme. Myslím si, že pracují mnohem tvrději než my, a opravdu si někdy zaslouží přestávku," dodává pilot McLarenu.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.