Jensonovi Buttonovi by osobně více než 20 závodů za sezónu nevadilo, nebylo by to však podle něj fér vůči mechanikům a inženýrům.
Příští Velká cena Brazílie sezónu 2011 uzavře. Kvůli tomu, že na počátku vypadnul Bahrajn, představuje 19. letošní závod. Příští rok s největší pravděpodobností vypadne Velká cena Spojených států, která se měla jet na nově budovaném okruhu, proto jich místo původně plánovaných dvaceti bude zřejmě opět 19.
Podle Buttona je pro členy týmu 20 závodů limitem - vzhledem k tomu, že na rozdíl od pilotů během velkých cen pracují dlouhé hodiny: "Pro nás piloty by to podle mě bylo OK, protože závodění milujeme, proto čím více závodů, tím lépe.
"Ale pro mechaniky a inženýry by to znamenalo být neustále na cestách, oni nemají moc příležitosti odjet domů ke svým rodinám. Takže z tohoto hlediska bych řekl, že 20 závodů stačí."
Jenson Button s mechaniky v boxech ve Spa (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
Cokoliv navíc by už bylo příliš, protože tito kluci jsou už zde, když ráno přijíždíme, a jsou také zde, když večer odjíždíme. Myslím si, že pracují mnohem tvrději než my, a opravdu si někdy zaslouží přestávku," dodává pilot McLarenu.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.