Martin Whitmarsh si myslí, že Lewis Hamilton podcenil Jensona Buttona, když se v roce 2010 připojil k týmu McLaren.
Buttonova třetí pozice z Abu Dhabi potvrdila, že lepším jezdcem McLarenu v této sezoně bude právě Jenson. Je to poprvé od vstupu do F1, kdy byl Lewis poražen svým týmovým kolegou. Lewis nedávno nesouhlasil s Whitmarshem, který řekl, že Jensonův letošní úspěch byl také ovlivněn slabší formou Lewise. Teď byl šéf McLarenu dotázán, zda si myslí, že Lewis Jensona podcenil, když se k týmu v roce 2010 připojil.
"Pravděpodobně. Ano, asi ano," odpověděl a pokračoval: "Buďme otevření. Lewis zatím ve své dosavadní kariéře zničil každého kolegu, který mu přišel do cesty. Vlastně zničil i Fernanda Alonsa, i když on už měl dva tituly a Lewis byl pouze nováčkem. Zničil i Nico Rosberga v závodech motokár a kohokoliv jiného na cestě do F1."
Když Button oznámil přechod do McLarenu, tak si spousta lidí myslela, že je to chyba, protože McLaren je tým Hamiltona. Podle Whitmarshe asi mistr světa z roku 2008 očekával, že mistra světa z roku 2009 ve stejném autě porazí. Jenže tým je nechal, aby závodili a Jenson s Lewisem drží krok.
"Jensonem byl na začátku odzbrojen. Asi si myslel, že je to v pohodě chlapík, ale že ho porazí. Pravděpodobně byl pak překvapen. Nadruhou stranu i Jenson chtěl porazit svého kolegu, ale nikdy by to neudělal nějakým podlým způsobem. Pro oba jezdce platí, že neexistuje žádná politika, oba mají stejnou podporu a oba mohou volně závodit."
"Pochopitelně, když vstupujete do týmu a víte, že já jsem znal Lewise 11 let, tak se můžete ptát, jestli s Vámi bude zacházeno rovně. Ale všechny debaty ohledně toho, kdo je v McLarenu jednička, jsou pouze debaty vyvolané médii. McLaren byl vždy tým, který nechával své jezdce závodit. To je náš týmový duch a tak to také zůstane."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.