Martin Whitmarsh si myslí, že Lewis Hamilton podcenil Jensona Buttona, když se v roce 2010 připojil k týmu McLaren.
Buttonova třetí pozice z Abu Dhabi potvrdila, že lepším jezdcem McLarenu v této sezoně bude právě Jenson. Je to poprvé od vstupu do F1, kdy byl Lewis poražen svým týmovým kolegou. Lewis nedávno nesouhlasil s Whitmarshem, který řekl, že Jensonův letošní úspěch byl také ovlivněn slabší formou Lewise. Teď byl šéf McLarenu dotázán, zda si myslí, že Lewis Jensona podcenil, když se k týmu v roce 2010 připojil.
"Pravděpodobně. Ano, asi ano," odpověděl a pokračoval: "Buďme otevření. Lewis zatím ve své dosavadní kariéře zničil každého kolegu, který mu přišel do cesty. Vlastně zničil i Fernanda Alonsa, i když on už měl dva tituly a Lewis byl pouze nováčkem. Zničil i Nico Rosberga v závodech motokár a kohokoliv jiného na cestě do F1."
Když Button oznámil přechod do McLarenu, tak si spousta lidí myslela, že je to chyba, protože McLaren je tým Hamiltona. Podle Whitmarshe asi mistr světa z roku 2008 očekával, že mistra světa z roku 2009 ve stejném autě porazí. Jenže tým je nechal, aby závodili a Jenson s Lewisem drží krok.
"Jensonem byl na začátku odzbrojen. Asi si myslel, že je to v pohodě chlapík, ale že ho porazí. Pravděpodobně byl pak překvapen. Nadruhou stranu i Jenson chtěl porazit svého kolegu, ale nikdy by to neudělal nějakým podlým způsobem. Pro oba jezdce platí, že neexistuje žádná politika, oba mají stejnou podporu a oba mohou volně závodit."
"Pochopitelně, když vstupujete do týmu a víte, že já jsem znal Lewise 11 let, tak se můžete ptát, jestli s Vámi bude zacházeno rovně. Ale všechny debaty ohledně toho, kdo je v McLarenu jednička, jsou pouze debaty vyvolané médii. McLaren byl vždy tým, který nechával své jezdce závodit. To je náš týmový duch a tak to také zůstane."
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.