Vitantonio Liuzzi prozradil, že má s HRT dlouholetou smlouvu a tak se rozhodně neschyluje k tomu, že by mezi sezonou 2011 a 2012 měnil místo. Ital si je jistý svým místem i přesto, že se změnil vlastník stáje.
Tým už není vlastněn podnikatelem Josém Ramónem Carabantem a jeho společností Hispania. Nad ní totiž převzala kontrolu španělská investiční společnost Thesan Group. "Musím říct, že se tým mění. Struktura týmu se neustále vylepšuje a musím říct, že jsme udělali hodně změn pro příští rok. Myslím, že struktura se během sezony 2011 hodně změnila, teď se soustřeďujeme na sezonu 2012," říká Ital.
"Chceme se zlepšovat a postupovat polem směrem vzhůru. Cítím, že tyto změny jdou dobrý směrem. Zatím není jasné, kdo bude pro tým jezdit v dalším roce, ale co se týče techniky, tak jdeme vpřed."
Na otázku, jak vidí svoji pozici v týmu pro příští rok, bývalý chráněnec Red Bullu odpověděl: "Vždy jsem říkal, že mám s týmem dlouhodobou smlouvu. Spolu jsme začali tohle dobrodružství a víme, že to nebude pouze jednoletý příběh, pokud se chceme kontinuálně zlepšovat. Tým si mě najal, abych pomohl s vývojem a přinesl zkušenosti. Myslím, že se vše vyvíjí pozitivně a správným směrem."
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.