Jenson Button po analýze nehody Felipeho Massy zastává názor, že obrubníky v inkriminované zatáčce nejsou nebezpečné.
Nehoda Felipeho Massy na konci kvalifikace na VC Indie vyvolala dohady o tom, jestli jsou obrubníky v inkriminovaném místě bezpečné. Sám Massa by rád viděl změnu (viz zde). Nicméně jsou i jiné názory, například Lewis Hamilton prohlásil, že se mu obrubníky zdají dobré. Také Jenson Button s obrubníky žádný problém nemá, problém spíš vidí v neobvyklých okolnostech Massovi nehody.
"Jeho pravé kolo přejelo přes obrubník, takže bylo hodně váhy na vnitřní straně kola. Takto auta nefungují. Běžně totiž trefíte obrubník vnější stranou kola. Auta nejsou stavěná na to, že je kolo odtahováno od nich. Vypadalo to ale tak, že kolo obrubník přeletělo, to by bylo OK. Ale auto pak jelo doleva a levá strana pravého předního kola dopadla na obrubník - to zničilo zavěšení," říká Jenson Button.
Opakování podobné situace však Jenson vidí jako nepravděpodobné, více problémů však očekává v neděli, především ze začátku závodu. "Když auto vyjde z trati, tak se tam rozvíří hodně prachu, ten pak poletuje kolem závodní stopy, protože je to hodně suché. Máte pak velmi těžký výhled, je to jako kdybyste jeli rychle na mokru, na krátkou dobu člověk nic nevidí. První kola budou nejtěžší, obzvlášť pokud by někdo vyjel z trati. Jak se závod pak rozjede, tak už by to nemuselo být tak zlé."
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.