Jenson Button po analýze nehody Felipeho Massy zastává názor, že obrubníky v inkriminované zatáčce nejsou nebezpečné.
Nehoda Felipeho Massy na konci kvalifikace na VC Indie vyvolala dohady o tom, jestli jsou obrubníky v inkriminovaném místě bezpečné. Sám Massa by rád viděl změnu (viz zde). Nicméně jsou i jiné názory, například Lewis Hamilton prohlásil, že se mu obrubníky zdají dobré. Také Jenson Button s obrubníky žádný problém nemá, problém spíš vidí v neobvyklých okolnostech Massovi nehody.
"Jeho pravé kolo přejelo přes obrubník, takže bylo hodně váhy na vnitřní straně kola. Takto auta nefungují. Běžně totiž trefíte obrubník vnější stranou kola. Auta nejsou stavěná na to, že je kolo odtahováno od nich. Vypadalo to ale tak, že kolo obrubník přeletělo, to by bylo OK. Ale auto pak jelo doleva a levá strana pravého předního kola dopadla na obrubník - to zničilo zavěšení," říká Jenson Button.
Opakování podobné situace však Jenson vidí jako nepravděpodobné, více problémů však očekává v neděli, především ze začátku závodu. "Když auto vyjde z trati, tak se tam rozvíří hodně prachu, ten pak poletuje kolem závodní stopy, protože je to hodně suché. Máte pak velmi těžký výhled, je to jako kdybyste jeli rychle na mokru, na krátkou dobu člověk nic nevidí. První kola budou nejtěžší, obzvlášť pokud by někdo vyjel z trati. Jak se závod pak rozjede, tak už by to nemuselo být tak zlé."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.