Jenson Button pojede o víkendu v Maďarsku svou 200. velkou cenu. Doufá, že tentokrát bude mít více štěstí poté, co v předchozích dvou závodech nedojel, aniž by se on sám dopustil nějaké chyby.
Ve Velké Británii pokazili mechanici zastávku a Jenson musel svůj vůz na výjezdu z boxů s uvolněným kolem odstavit, v Německu musel odstoupit kvůli závadě hydrauliky.
"Po předčasném konci mého závodu na Nürburgringu doufám, že na Hungaroringu budu mít více štěstí. Vůz MP4-26 byl v Monaku před několika měsíci velmi konkurenceschopný a doufám, že to o nadcházejícím víkendu bude podobné, protože Hungaroring obsahuje mnoho podobných výkonnostních kritérií," říká Button v prohlášení týmu.
V Maďarsku se McLarenu obvykle dařilo: získal zde již devět vítězství, nejvíce ze všech týmů. Button si však uvědomuje, že vysoké teploty by mohly způsobovat problémy (pokud se nevyplní předpověď meteorologů a nezaprší).
Diváci zdraví Jensona Buttona (foto: Vodafone McLaren Mercedes)
"Vysoké teploty tento závod činí pro piloty jedním z nejnáročnějších během roku. Teploty v kokpitu pravidelně překračují 50 °C a jsme v něm kvůli množství zatáček neustále vystavení přetížení. Je to náročné. Rozhodně se jedná o okruh, kde se vyplatí to veškeré trénování," dodává Button.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.