Piloti McLarenu po pátečních trénincích přiznávají, že v zítřejší kvalifikaci zřejmě nebudou moci s Red Bully a Ferrari bojovat o čelo startovního roštu.
"Zítra nemůžeme bojovat o vítězství v kvalifikaci, alespoň ne podle toho, co jsme viděli dnes. V čisté kvalifikační rychlosti na ně [Red Bull a Ferrari] - jsou o jednu sekundu na kolo rychlejší než my," popisuje Lewis Hamilton.
"Nevíme, s jakým množstvím paliva všichni jezdili, takže bychom zítra mohli být i příjemně překvapeni zjištěním, že jsme těžší než ostatní - ale v minulosti tomu tak nebylo.
Nejvíce jsme toho vždy dokázali v závodě, kde jsme z určitého důvodu dokázali stahovat ztrátu. Mohli bychom mít šanci bojovat přinejmenším s jedním Ferrari a Red Bullem. Jsou samozřejmě mnohem rychlejší, ale stát se může cokoliv," dodává.
Jeho týmový kolega Jenson Button odpoledne také nebyl příliš nadšený: "Byl to dost obtížný den pro nastavení auta. V rychlosti na jedno kolo se do toho s nastavením dostáváme, ale stále nám schází více, než jsme si mysleli."
"Dopoledne jsem nemohl nastavit správné vyvážení a hodně jsem se s tím trápil, odpoledne jsem zase neměl KERS, takže to nebylo perfektní. Jsem poměrně spokojený s tím, že se ke konci vyvážení zlepšilo, ale moc jsme toho na měkkých [pneumatikách] nenajezdili, což je škoda.
Na jedno kolo nejsme tak rychlí jako Red Bull, ale ani jsme si podle mě nepředstavovali, že budeme. Je to o tom, zda budeme moci závodit s to vozy - stále to je naším cílem, bude to však těžké," říká Button.
Co se s tím dá dělat? "Zkrátka věřím svému týmu, současnému vývoji, na kterém pracuje a který nám snad pomůže stáhnout ztrátu. Říkali jsme, že patříme k jednomu z nejlepších týmů, které dokážou zavelet k obratu, a stále tomu věříme. Ferrari nás předehnalo, ale to neznamená, že je po všem," uvádí odhodlaně Hamilton.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.