Jenson Button je plně koncentrován na zisk silného výsledku v Německu po jeho předčasném odstoupení na Silverstone minulý týden. Sám jezdec říká, že by na legendárním Nürburgringu "rád vyhrál". Brit připouští, že jeho tým na domácím závodu ztratil trochu rychlosti díky omezení používání výfukových plynů.
Button je však optimistický a věří, že v Německu bude schopen bojovat na špici. "Tento závod bych opravdu rád vyhrál. V mém mistrovském roce jsem zde dojel pátý a nejlepší pozice předtím bylo třetí místo z roku 2004. To, že někdo může říci, že vyhrál na Nürburgringu, je dobré, protože je to historická a náročná trať. Lidé nejezdí na Nordschleife jen tak!" říká Button.
"Na okruhu je několik míst náročných na brzdy a když jsou podmínky složité, což se zde stává také často, tak musíte opravdu do každé zatáčky najet precizně. Počasí se může měnit každý moment, takže je vždy na vás, abyste se rozhodli, jaké pneumatiky obout."
"Je možné, že jsme na Silverstone ztratili trochu rychlosti díky omezení používání výfukových plynů, ale asi to nebylo až tak moc. I když byl Silverstone zklamání, tak naše rychlost letos nebyla špatná. Občas jsme byli nejrychlejší, občas ne."
"Příchod DRS a KERS udělal závody velmi nepředvídatelné. Pro nás tyto systémy představují velkou výzvu, pro díváka zábavu. Myslím, že nás tento víkend čeká opravdu zajímavá show."
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.