Jenson Button je plně koncentrován na zisk silného výsledku v Německu po jeho předčasném odstoupení na Silverstone minulý týden. Sám jezdec říká, že by na legendárním Nürburgringu "rád vyhrál". Brit připouští, že jeho tým na domácím závodu ztratil trochu rychlosti díky omezení používání výfukových plynů.
Button je však optimistický a věří, že v Německu bude schopen bojovat na špici. "Tento závod bych opravdu rád vyhrál. V mém mistrovském roce jsem zde dojel pátý a nejlepší pozice předtím bylo třetí místo z roku 2004. To, že někdo může říci, že vyhrál na Nürburgringu, je dobré, protože je to historická a náročná trať. Lidé nejezdí na Nordschleife jen tak!" říká Button.
"Na okruhu je několik míst náročných na brzdy a když jsou podmínky složité, což se zde stává také často, tak musíte opravdu do každé zatáčky najet precizně. Počasí se může měnit každý moment, takže je vždy na vás, abyste se rozhodli, jaké pneumatiky obout."
"Je možné, že jsme na Silverstone ztratili trochu rychlosti díky omezení používání výfukových plynů, ale asi to nebylo až tak moc. I když byl Silverstone zklamání, tak naše rychlost letos nebyla špatná. Občas jsme byli nejrychlejší, občas ne."
"Příchod DRS a KERS udělal závody velmi nepředvídatelné. Pro nás tyto systémy představují velkou výzvu, pro díváka zábavu. Myslím, že nás tento víkend čeká opravdu zajímavá show."
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.