Jenson Button by o nadcházejícím víkendu uvítal v Silverstone deštivé počasí. Za těchto podmínek by měl podle něj McLaren největší šanci na vítězství v závodě.
"Omlouvám se chlapi, pokud by pršelo, nebylo by to sice dobré pro fanoušky sedící na tribunách, ale pro nás z hlediska rychlosti za deště a výsledků, by mokré počasí bylo dobré," uvádí Button pro Daily Express.
"Rozhodně to trochu s věcmi zamíchá. Zdá se, že naše auto za mokra funguje velmi dobře. Dokázali jsme to již při několika příležitostech a pokud se podíváte na rychlost z Valencie, pak byste mohli říct, že jsme na Red Bull neměli ani náhodou," pokračuje vítěz letošního mokrého závodu v Montrealu.
Jenson Button ve Valencii(foto: McLaren)
"Nevím, jestli by to bylo stejné i v Silverstone, kde na voze provedeme určité úpravy a změní se i pravidla. Doufám, že ne, že se nám podařilo dosáhnout velkého zlepšení. Bude to náročné porazit Red Bully. To nám bylo vždy jasné, ale jak moc, to se nedozvíme dříve než během pátečních tréninků," dodává Button.
Během závodního víkendu v Británii by dle posledních předpovědí ale příliš pršet nemělo, občas by se ale mohly objevit drobné přeháňky.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.