Sebastian Vettel má před ostatními piloty velký bodový náskok. Jenson Button to dobře ví a říká, že dohnat Němce bude zatraceně těžké.
"Z mojí pozice, tedy 77 bodů za Vettelem, bude zatraceně těžké ho dohnat," říká Button. "Kdyby teď ve třech závodech nebodoval, stále by měl dva body náskok."
Button tedy nejspíš bude muset čekat na nějakou chybu Red Bullu nebo Vettela, jako tomu bylo v Kanadě.
"Není to lehké, ale už to tu bylo mnohokrát. Týmy začaly dělat chyby, když si začaly myslet, že už to mají jednoduché. Ale bude to obtížné. Takový náskok jako on nemám já ani před jezdcem na celkové 14. pozici v šampionátu," počítá Button.
Scénář je téměř vždy stejný, Vettel po startu všem ujede...
"Nyní to vypadá tak, že Red Bull bude rychlý celou sezonu. My musíme jen vylepšovat naše auto. Není to o tom, že by se oni přestali zlepšovat, my se musíme zlepšit více než oni, což je v tuto chvíli velmi obtížné."
Buttona také překvapilo, že Mark Webber nestačí tempu Sebastiana Vettela, ačkoli v loňském roce bojoval o titul.
"Seb je skvělý jezdec a letos to dokázal. Jen mě překvapuje, že je o tolik rychlejší než Mark (Webber), takže je u Marka asi něco špatně. On sám říká, že má problémy s pneumatikami. Nemůže je přimět, aby měly dost přilnavosti."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.