Podle nejnovějších zpráv je Jenson Button na dobré cestě, aby prodloužil smlouvu se svým stávajícím zaměstnavatelem, stájí McLaren.
Už více zdrojů z F1 přineslo zprávy, že je Jenson Button těsně před podpisem smlouvy s McLarem. Nejmenovaný zdroj totiž News of the World prozradil, že o Jensona má zájem italské Ferrari. Mistru světa z roku 2009 vyprší současná smlouva s McLarenem na konci sezony s tím, že McLaren může využít opci na rok 2012 na služby svého stávajícího jezdce.
Pokud by Jenson chtěl tým opravdu opustit, tak by se musel ze smlouvy vykoupit. Podle BBC nebo Autosportu je ale prodloužení smlouvy mnohem více pravděpodobné. Podle dostupných zpráv je McLaren připraven navýšit plat Jensona Buttona (v současnosti je kolem 6 miliónů liber ročně). Velikost navýšení by měla záviset na délce smlouvy.
Kontrakt by měl být uzavřen během několika následujících týdnů. Otázkou však je, jak dlouho chce být Button smluvně svázán s jedním týmem. Jen před pár týdny totiž švýcarském Blick prozradil, že je rád, když má možnosti, ze kterých si může vybrat. Pokud by podepsal na víc let, tak se tato možnost mohla vyloučit.
"Podle mě to nemá smysl, uzavřít dlouhodobý kontrakt. Nevím, jak se budu za několik let cítit. Nedokáži si představit, že budu závodit i ve čtyřiceti. Chci prostě závodit tak dlouho, jak dlouho budu schopný výhrávat.
McLaren má na moje služby opci i na příští rok, to je to jediné, co je v současné době jasné. Hodně mých kolegů by rádo podepsalo dlouhodobou smlouvu, ale já mám rád, když je moje budoucnost otevřená," prohlásil vítěz Velké ceny Kanady.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.