Podle nejnovějších zpráv je Jenson Button na dobré cestě, aby prodloužil smlouvu se svým stávajícím zaměstnavatelem, stájí McLaren.
Už více zdrojů z F1 přineslo zprávy, že je Jenson Button těsně před podpisem smlouvy s McLarem. Nejmenovaný zdroj totiž News of the World prozradil, že o Jensona má zájem italské Ferrari. Mistru světa z roku 2009 vyprší současná smlouva s McLarenem na konci sezony s tím, že McLaren může využít opci na rok 2012 na služby svého stávajícího jezdce.
Pokud by Jenson chtěl tým opravdu opustit, tak by se musel ze smlouvy vykoupit. Podle BBC nebo Autosportu je ale prodloužení smlouvy mnohem více pravděpodobné. Podle dostupných zpráv je McLaren připraven navýšit plat Jensona Buttona (v současnosti je kolem 6 miliónů liber ročně). Velikost navýšení by měla záviset na délce smlouvy.
Kontrakt by měl být uzavřen během několika následujících týdnů. Otázkou však je, jak dlouho chce být Button smluvně svázán s jedním týmem. Jen před pár týdny totiž švýcarském Blick prozradil, že je rád, když má možnosti, ze kterých si může vybrat. Pokud by podepsal na víc let, tak se tato možnost mohla vyloučit.
"Podle mě to nemá smysl, uzavřít dlouhodobý kontrakt. Nevím, jak se budu za několik let cítit. Nedokáži si představit, že budu závodit i ve čtyřiceti. Chci prostě závodit tak dlouho, jak dlouho budu schopný výhrávat.
McLaren má na moje služby opci i na příští rok, to je to jediné, co je v současné době jasné. Hodně mých kolegů by rádo podepsalo dlouhodobou smlouvu, ale já mám rád, když je moje budoucnost otevřená," prohlásil vítěz Velké ceny Kanady.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.