McLaren zatím v kvalifikacích na Red Bull nemá, jeho závodní rychlost je však více než dobrá. Jenson Button dosáhl v posledním závodu v Barceloně na pódium a věří, že v Monaku může bojovat o vítězství.
Na dotaz, zda by v neděli mohl letos poprvé reálně pomýšlet na vítězství ve velké ceně, Button odvětil: "Možná. Stačí sebemenší chyba a končíte, stát se tedy může cokoliv. Mechanicky jsme velmi silní."
McLaren v Barceloně na rozdíl od Turecka nasadil spoustu novinek (převodovka, zadní zavěšení, přední křídlo, bočnice, výfuky, difuzor), proto mohli oba jeho piloti odjet dobrý závod - Hamilton dokonce tlačil až do samotného konce na vítěze Sebastiana Vettela. "Vždy se ale dá něco zlepšit. Budeme zde mít něco málo nového, takže si myslím, že si to opravdu budeme moci se Sebastianem [Vettelem] a Markem [Webberem] rozdat," říká Button.
Největší slabinou McLarenu je ale zatím kvalifikace, která bude v Monaku důležitější než na jiných okruzích. "Lepší kvalifikace souvisí s větším množstvím přítlaku. Nevím, co Red Bull dělá, že je o sekundu rychlejší než my. Než se dokážeme kvalifikovat před nimi, to nám podle mě ještě asi pět závodů potrvá, protože jedna sekunda je strašně moc. Naše závodní rychlost je však dobrá - a v té s nimi momentálně můžeme soupeřit."
V závěru se vrací ke strategiím: "Během posledních dvou závodů jsme během závodu strategii neměnili, zatímco všichni ostatní ona: ze tří- na čtyřzastávkovou. Opravdu mě to trochu překvapilo, když jsem viděl ostatní čtyřikrát zajíždět do boxů."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.