Jedním z velice zajímavých momentů VC Číny, která se jela v neděli, byla chyba mistra světa F1 z roku 2009, Jensona Buttona, v boxech. Jezdec McLarenu zamířil místo mezi své mechaniky k mechanikům stáje Red Bull, kteří již byli připraveni na výměnu gum u Sebastiena Vettela, který jel těsně za McLarenem.
"Všechno je jednou poprvé. Vjel jsem do boxové uličky a podíval jsem se dolů [do kokpitu] a pak jsem si vybral místo u mechaniků, které jsem myslel, že je to pravé. Poté, když už jsem zajížděl, tak sem rozpoznal, že jedu špatně. Řekl jsem si: O můj bože, vždyť to je špatné místo."
"Poté jsem projel kolem mechaniků Red Bullu a zajel správně. Jel jsem s tím, že zajedu ke svým mechanikům, ale nezajel jsem. Mávali na mě, abych jel dál. Není to nic zásadního, celkově mě to připravilo asi tak o dvě vteřiny. I kdyby se to nestalo, tak bych závod dokončil na stejném místě a Lewis by vyhrál," říká Brit.
Své k tomu přidal i šéf týmu McLaren, Martin Whitmarsh: "Byli jsme překvapeni, když Jenson nezajel k mechanikům, i když jsme ho čekali. Byli jsme zmateni. Když jsme si pak všimli, že stojí u Red Bullu, hodně nás to překvapilo."
V pondělí pak Button pomocí Twitteru zavtipkoval: "Právě jsem doletěl do Tokia a moje přítelkyně, Jessy, mi navrhla, abych si dal před VC Turecka pár lekcí parkování."
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.