Jenson Button věří, že McLaren bude v Číně ještě blíže vedoucímu týmu šampionátu - Red Bullu. Těší se na zábavný závod se Sebastianem Vettelem, pokud se mu podaří dobře odstartovat.
"Díky jemného doladění vozu doufám, že budeme o víkendu [Red Bullu] ještě blíže. Když jsme testovali v Malajsii, udělali jsme změny, které způsobily velký rozdíl v časech na kolo a konzistenci.
Víme, kde bychom měli být, ale na tak odlišných okruzích a za tak odlišných podmínek, teplot a pneumatik, se dostáváme do oblastí, které s vozem neznáme. Na základě mých postřehů po závodě tedy máme několik nápadů, jakým směrem se ubírat.
Těším se, až tam vyjedu a budu řídit vůz. Bylo pár oblastí, ve kterých jsem s ním nebyl spokojený, ale snad se nám to nyní podaří vyřešit."
Podle něj by McLarenu mohla v Šanghaji pomoci o něco menší degradace pneumatik: "Bude zde trochu chladněji, takže degradace bude menší. Stále to bude náročné, zvláště s trakcí, ale vysokorychlostní zatáčky nebudou takovým problémem.
Myslím, že s Red Bullem budeme moci těsněji soupeřit, protože v minulých dvou závodech jsme opravdu plně nerozuměli našemu autu a neměli jsme perfektní nastavení.
Máme zde několik novinek, nevím jestli Red Bull také, těžko říct, ale podle mě zde budou rychlé i některé další týmy. Ferrari zde bude konkurenceschopné a Renault také, jsou velmi dobří na rovinkách."
"Seb je velmi rychlý v několika prvních kolech závodu, možná proto, že má čistý vzduch a může tlačit na pneumatiky. Nepoškozuje si je přitom, protože má k dispozici maximální přítlak.
Dojel jsem tři sekundy zatím, ale ke konci určitě zpomalil. Nebylo tomu tak ale v každém kole, kdy jsem jezdil za ním a naše rychlost byla docela podobná. Pokud se nám tedy povede dobrý čistý start, pak si můžeme užít zábavný závod a rychlost bude celkem podobná," dodává Button.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.