Jenson Button se nechce stát otcem, dokud bude závodit ve Formuli 1. Podle něj to ovlivňuje schopnost jezdit na limitu. Pokud by se stal otcem, tento sport by opustil.
Brit má ve věku 31 let na kontě účast ve 189 velkých cenách. V tomto ohledu jej z aktivních pilotů převyšují pouze Rubens Barrichello, Jarno Trulli a Michael Schumacher - všichni jsou však již otcové.
Button, který má dlouhodobější vztah s modelkou Jessicou Michibatovou, již dříve prohlásil, že se založení rodiny bránit nebude: "Je to něco, co mě vzrušuje: mít rodinu a říkat jím: 'Váš otec byl mistrem světa.'"
Připravuje se však na svou 12. sezónu a kariéru kvůli rodině zatím podle Daily Mail na hřebík pověsit nehodlá: "Nechci mít děti, dokud závodím. Za to riziko to nestojí. Navíc si myslím, že by se můj vztah k závodění změnil, pokud bych měl děti. Dalším důvodem je to, že na ně pak ani nemáte dost času."
Jenson Button se svou přítelkyní
"Pokud se bojíte tlačit vůz na limit, pak musíte se závoděním ve Formuli 1 skončit. Není důvod pokračovat. Je to jako skákat z útesu. Jakmile ucítím, že se měním, že nejezdím na limitu, přestanu," říká Button.
Jeho týmový kolega Lewis Hamilton tvrdí, že si je neustále vědom rizik, zvláště ve světle hrůzné nehody Roberta Kubicy v rallye: "Připomíná mi to, jak se vám může kdekoliv stát cokoliv. Vím, že když projedu zatáčkou rychlosti 290 km/hod a měl bych jí projet ve 270 km/hod, můžu narazit do zdi - a že by to mohlo bolet. Stejně to však dělám."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.