Jenson Button se nechce stát otcem, dokud bude závodit ve Formuli 1. Podle něj to ovlivňuje schopnost jezdit na limitu. Pokud by se stal otcem, tento sport by opustil.
Brit má ve věku 31 let na kontě účast ve 189 velkých cenách. V tomto ohledu jej z aktivních pilotů převyšují pouze Rubens Barrichello, Jarno Trulli a Michael Schumacher - všichni jsou však již otcové.
Button, který má dlouhodobější vztah s modelkou Jessicou Michibatovou, již dříve prohlásil, že se založení rodiny bránit nebude: "Je to něco, co mě vzrušuje: mít rodinu a říkat jím: 'Váš otec byl mistrem světa.'"
Připravuje se však na svou 12. sezónu a kariéru kvůli rodině zatím podle Daily Mail na hřebík pověsit nehodlá: "Nechci mít děti, dokud závodím. Za to riziko to nestojí. Navíc si myslím, že by se můj vztah k závodění změnil, pokud bych měl děti. Dalším důvodem je to, že na ně pak ani nemáte dost času."
Jenson Button se svou přítelkyní
"Pokud se bojíte tlačit vůz na limit, pak musíte se závoděním ve Formuli 1 skončit. Není důvod pokračovat. Je to jako skákat z útesu. Jakmile ucítím, že se měním, že nejezdím na limitu, přestanu," říká Button.
Jeho týmový kolega Lewis Hamilton tvrdí, že si je neustále vědom rizik, zvláště ve světle hrůzné nehody Roberta Kubicy v rallye: "Připomíná mi to, jak se vám může kdekoliv stát cokoliv. Vím, že když projedu zatáčkou rychlosti 290 km/hod a měl bych jí projet ve 270 km/hod, můžu narazit do zdi - a že by to mohlo bolet. Stejně to však dělám."
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.