Tonio Liuzzi nehodlá platit za svoje místo v F1 pro letošní sezonu.
Poté, co Tonio přišel o místo závodního pilota u Force India ve prospěch Paula di Resty, jedná s HRT o možnosti působení v roli závodního pilota pro tuto sezonu. Vloni si HRT své jezdce vybíralo podle peněz, které byli schopni do týmu přinést. Letos už určité finance obstaral Narain Karthikeyan přes svého sponzora - indickou spolenčost Tata.
Liuzzi je však přesvědčen, že je v pozici, kdy nebude muset za své místo platit: "Myslím, že by preferovali jezdce, který by přinesl nějaké peníze, ale to není můj případ, protože jsem to nikdy nedělal a také to dělat nebudu. Jsem schopen přinést moje zkušenosti, moji rychlost a samozřejmě pro ně udělat vše, co bude v mých silách. Pak bych samozřejmě mohl pomoci s hledáním sponzora, ale nemůžu si dovolit, abych si platil svoje místo. Týmu jsem schopný odevzdat svých 100%."
"Momentálně vedou nějaká nadějná jednání s určitými sponzory, takže by zde mohl být dobrý potenciál navýšit rozpočet." Liuzzi je přesvědčen, že by tým mohl být v roce 2011 konkurenceschopný. "Více konkurenceschopný než vloni? Určitě. Dostatečně konkurenceschopný? Tím si nejsem jistý. Je to otázka, protože vše se dělalo na poslední chvíli, nové auto přišlo pozdě, rozpočet je omezený. Je to vše kritické, ale samozřejmě mají nějaké zajímavé plány a pokud se jim vydaří, tak to bude dobré."
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.