Tonio Liuzzi nehodlá platit za svoje místo v F1 pro letošní sezonu.
Poté, co Tonio přišel o místo závodního pilota u Force India ve prospěch Paula di Resty, jedná s HRT o možnosti působení v roli závodního pilota pro tuto sezonu. Vloni si HRT své jezdce vybíralo podle peněz, které byli schopni do týmu přinést. Letos už určité finance obstaral Narain Karthikeyan přes svého sponzora - indickou spolenčost Tata.
Liuzzi je však přesvědčen, že je v pozici, kdy nebude muset za své místo platit: "Myslím, že by preferovali jezdce, který by přinesl nějaké peníze, ale to není můj případ, protože jsem to nikdy nedělal a také to dělat nebudu. Jsem schopen přinést moje zkušenosti, moji rychlost a samozřejmě pro ně udělat vše, co bude v mých silách. Pak bych samozřejmě mohl pomoci s hledáním sponzora, ale nemůžu si dovolit, abych si platil svoje místo. Týmu jsem schopný odevzdat svých 100%."
"Momentálně vedou nějaká nadějná jednání s určitými sponzory, takže by zde mohl být dobrý potenciál navýšit rozpočet." Liuzzi je přesvědčen, že by tým mohl být v roce 2011 konkurenceschopný. "Více konkurenceschopný než vloni? Určitě. Dostatečně konkurenceschopný? Tím si nejsem jistý. Je to otázka, protože vše se dělalo na poslední chvíli, nové auto přišlo pozdě, rozpočet je omezený. Je to vše kritické, ale samozřejmě mají nějaké zajímavé plány a pokud se jim vydaří, tak to bude dobré."
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.