Jenson Button and Lewis Hamilton se oba nezúčastní testu pneumatik Pirelli, který se uskuteční v Abu Dhabí. McLaren je jediným z předních týmů, který do dvoudenního testu nových pneumatik nenasadí ani jednoho ze svých současných jezdců.
Pirelli dá týmům F1 první možnost otestovat pneumatiky pro sezonu 2011, které jsou zatím stále ve vývoji. Stane se tak příští pátek a sobotu na okruhu Yas Marina, tedy na konci týdne, ve kterém budou mít týmy možnost otestovat svoje mladíky.
I když většina týmů do testů nasadí alespoň jednoho ze svých současných jezdců, McLaren do testu nehodlá nasadit ani Hamiltona ani Buttona. Místo toho bude poslední den testů pro mladíky (středa) jezdit Gary Paffet, který se pak za volant posadí za volant i v pátek. Junior McLarenu, Oliver Turvey, bude jezdit ve čtvrtek a v sobotu.Button se vyjádřil ve smyslu, že původně chtěl testovat nové pneumatiky Pirelli, ale pak zjistili, že by tento test pro něj nebo Hamiltona měl jen velmi malý přínos. „Chtěl jsem testovat, ale tým řekl: 'Nemyslíme si, že by to byl nejlepší čas testovat nové gumy, protože se to ještě hodně změní'. A my jezdci o tom nerozhodujeme. Předtím, než budeme moci provést nějaký pořádný test s novým autem a získat tak užitečné informace z pohledu závodního jezdce, tak se pneumatika ještě hodně změní.“Další přední týmy se rozhodli pro odlišné strategie. Mercedes do testu nasadí Nica Rosberga (pátek) a Michaela Schumachera (sobota). Ferrari bude také využívat služeb obou svých pilotů. Felipe Massa bude jezdit v pátek a Fernando Alonso v sobotu. Williams nasadí Nica Hülkenberga v pátek a Rubense Barrichella v sobotu. Red Bull využije pouze jednoho pilota – Sebastiana Vettela po oba dny. Renault se zachoval podobně, když bude oba dny jezdit Robert Kubica.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.