Jenson Button byl po nevydařené VC Koreje nucen připustit, že obhajoba titulu z roku 2009 je už letos prakticky nemožná. Úřadujícímu mistrovi světa se dnešní Grand Prix vůbec nepovedla, prostratégoval přezouvání na gumy do přechodných podmínek, poté ho Sutil málem sestřelil z tratě, tomu mistr světa zabránil pouze duchapřítomným uhnutím do trávy, a na konci se roztočil.
Do závodu přitom Button startoval ze sedm0 příčky, jenže po žádném získaném bodu v Koreji je Jenson už téměř bez šance. Matematicky ji sice jezdec týmu McLaren stále má, ale zisk titulu by byl už spíše dílem velkého štěstí. „Nemůžu si pomoci, ale musím se smát, opravdu. Tohle byl nejvíce nesmyslný závod, který jsem kdy jel. Neměl jsem žádnou přilnavost, proto jsem byl tak pomalý. Upřímně jsem byl nejpomalejším na celé trati, strašně jsem bojoval s blokujícími se koly při brždění,“ popisuje svoji noční můru Button.
„Pokaždé, když jsem šlápl na brzdy, tak se mi zablokovala kola. Nemohl jsem do zatáček pořádně dobrzdit. Auto prostě jelo rovně. Byl to strašný den. Měl jsem mírně neobvyklé nastavení, ale ne zas tak. Myslím, že závod měl být zastaven dřív, poslední kola už bylo opravdu hodně šero.“
Na otázku, zda-li stále věří v obhajobu titulu, Jenson odpověděl takto: „Ne, opravdu ne! Ve skutečnosti, abych mohl titul ještě vyhrát, tak by museli mít všichni jezdci přede mnou poruchu. To ale není reálné.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.