Jenson Button po startu z pátého místa dojel ve Velké ceně Japonska čtvrtý. Přesto po závodu vypadal velmi zklamaně. Na další závod se ale už těší: v Koreji podle něj budou více konkurenceschopní.
Button byl očividně rozčarován ze své strategie - podle něj nefungovala a tým jej nechal před svou zastávkou v boxech na dráze příliš dlouho. V šampionátu na lídra Marka Webbera opět ztratil - odstup nyní činí 31 bodů.
Pokud Red Bull neudělá chybu či nebude mít obrovskou smůlu, mohou piloti McLarenu na titul zapomenout. Zdá se, že rakouská stáj se může porazit už leda sama. V Suzuce nebyla k poražení. Křídla se na jejich vozech opět prohýbala, což je známkou dominance, s níž nic nenadělá ani Ferrari tažené Alonsem.
Pilot McLarenu však doufá, že to McLarenu v Koreji půjde podstatně lépe: "Doufám, že nové díly pro Koreu nás dostanou před Red Bully, musíme však počkat, uvidíme."
Může se z McLarenu MP4-25 stát ještě tak konkurenceschopná zbraň, že by mohl McLaren vážně bojovat o titul? "Nevím. Pracujeme tak tvrdě na vývoji a nasazování spousty vylepšení, jak jen to je možné. V Koreji bychom měli být konkurenceschopní a možná i mít výhodu. Pak bychom měli být ve formě," uvádí Button na oficiálních stránkách Formule 1.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.