Jenson Button vstupuje do zbývajících 4 závodů letošního šampionátu přesvědčivě, odpočatě a spokojeně, přestože je momentálně na posledním místě z pětice jezdců, kteří bojují o vítězství. Loňský šampión nevyhrál již od Velké ceny v Šangaji, která se jela v dubnu a na lídra Marka Webera ztrácí 25 bodů. Je však přesvědčený, že to není žádný důvod k panice.
Když byl během rozhovoru pro svůj web dotázán, zda se cítí zklamaný, Button odpověděl: „Jistý, odpočatý, spokojený, jsem velký optimista – mohu podruhé za sebou vyhrát šampionát! Již jsem ho jednou vyhrál a udělám proto všechno, abych titul obhájil. To je hlavní důvod, proč jsem ve Formuli 1, a to je důvod, proč jsem v týmu McLaren Mercedes – využiji tuto velkou příležitost.“
McLaren během Velké ceny Singapuru nemohl přímo bojovat o vítězství s Ferrari a Red Bull, ovšem Button je přesvědčený, že to pro získání titulu v letošním šampionátu nemělo tak velký význam.
"Bylo to trošku frustrující, že jsme neměli dostatečnou šanci bojovat s Ferrari a Red Bullem, ale očekávali jsme to,“ řekl Brit. „Singapur vyžaduje největší přítlak ze všech tratí letošního šampionátu, takže to nebylo místo, na které by náš monopost mohl dosáhnout nejlepšího umístění. Myslím, že následující čtyři závody budou hodně zajímavé, jistě ukáží naši velkou sílu, značný potenciál našeho vozu.“
Jenson vyvrátil jakýkoliv náznak toho, že by Singapur v bitvě o letošní titul byl rozhodující. "Je to legrační, protože každý závod je důležitý a všechny dobré výsledky se počítají, ale nemyslím si, že můžeme každý závod objektivně považovat za rozhodující pro výhru šampionátu; je to víc o rychlosti, jakou podáváte v celém šampionátu,“ řekl Button.
"Myslím si, že Singapur ukázal skutečnost, že zbývající závody budou mít pro zisk titulu větší význam. OK, Fernando měl dva dobré závody, a nachází se uprostřed pořadí, ale Lewis Hamilton ztratil poslední dva závody, ovšem je stále v boji o vítězství a se Sebastianem jim ještě zatopíme.“
"Myslím že nový bodový systém zvětšil rozdíly, ale vždy se ptám, jak by to celé vypadalo při loňském způsobu bodování: Podle něho bych byl 10 bodů za Markem Webberem a Lewis 8 - 9 bodů za ním. A to se čtyřmi závody do konce nic neznamená. Když uvážíte, že 25 bodů dostanete za vítězství, jeví se to hodně, ale přehlednější je loňský způsob bodování. Snadněji se to počítá. Jak jsem řekl, jeden závod nic neznamená, je důležité domů přivézt body z každého závodního víkendu," dodal Button.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.