Jenson Button uznal, že letošní monopost stáje McLaren, model MP4-25, sedí více Lewisi Hamiltonovi než jemu, což ústí ve skutečnost, že je úřadující mistr světa pomalejší než jeho předchůdce.
Jenson Button posílil McLaren během zimy, kdy odešel od vítězného Brawnu (dnes Mercedesu), ve kterém působil pod různými jmény (BAR, Honda, Brawn) od roku 2003. Jenson se letos radoval z vítězství v závodu ve dvou případech, kolega Lewis ve třech. Tady by nebyl rozdíl mezi oběma jezdci tak výrazný jako v kvalifikacích, kde byl Button poražen Hamiltonem hned devětkrát.
„I když vyvážení vozu není 100%, tak dokáže být Lewis velmi rychlý. Já potřebuji o něco stabilnější vůz než Lewis. Když auto nedělá přesně to, co po něm chci, tak je pro mě obtížné z něj dostat maximum. V tomto ohledu je Lewis velmi silný,“ odhaluje rozdíl mezi oběma jezdci Jenson.
„Celkově si ale myslím, že je to s Lewisem velmi vyrovnané. Porazil jsem ho v kvalifikacích na VC Německa na Hockenheimu a na VC Itálie na Monze. I když se mi to ale nepodaří, tak jsem obvykle tak do 5 kol za ním. Jenže jsem za ním, ne před ním. Na kvalifikacích budu muset tudíž ještě zapracovat.“
Obě Buttonova vítězství jsou z mokrých závodů a jdou na vrub výborné strategie, kterou si jezdec sám určil. Mistr světa uznává, že se musí zlepšit v kvalifikacích, protože se nemůže neustále spoléhat na svoji závodní rychlost: „Nemyslím si, že bych dělal nějakou chybu. Jen musím najít správný způsob, jak přistupovat ke kvalifikacím.“
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.