Sebastian Vettel vyjádřil lítost nad předčasným ukončením závodu Jensona Buttona. Postaral se o něj při pokusu o předjetí v poslední šikaně okruhu.
Jezdec Red Bullu jel pouze 0,2s za Buttonem, když ztratil kontrolu nad svým vozem na mokré trati. Britský jezdec si tak okruh ve Spa projel pouze sedmnáctkrát.
„Je mi to líto, samozřejmě nebylo mým úmyslem zničit jeho nebo můj závod,“ řekl Vettel po závodě.
„Byl jsem blízko. Byl jsem rychlejší než on a věděl jsem, že to bude těsné i s Robertem [Kubicou], který jel za námi. Pokoušel jsem se jej předjet z vnějšku. Když jsem změnil stranu z vnitřku na vnějšek, ztratil jsem kontrolu při brzdění přes výmol a narazil do něj.“
Vettel si tímto prohřeškem vysloužil penalizaci průjezdu boxy. Jeho smůla ale zdaleka ještě neměla dost. Při předjíždění Liuzziho zavadil levým zadním kolem o přední křídlo jezdce Force Indie a svou pneumatiku propíchl. Svým poškozeným vozem musel objet celé kolo, než se dostal do boxů. To jej odsunulo na 14. místo, daleko za body. Vettel nakonec dokončil závod na místě patnáctém.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.