Jenson Button si uvědomuje, že nadcházející závody v Belgii a Itálii budou z hlediska vývoje klíčové. Týmy se už po nich do Evropy nevrátí.
Britský závodník uznal, že McLarenu se v posledním závodě před povinnou přestávkou příliš nedařilo. O to motivovanější se úřadující mistr světa cítí být nyní."Na Velkou cenu Belgie jedeme s vědomím, že máme co dohánět. V Maďarsku jsme neměli nejlepší závod a celý tým se chce vrátit zpátky do bojů na špici co nejdříve. Jsme sice optimističtí a věříme, že vyjasnění pravidel stáhne náskok na přední týmy a také že Spa i Monza budou našemu vozu sedět lépe než Hungaroring, zůstává však nezbytné chytit znovu tempo, které jsme měli v průběhu sezóny," řekl Button.Kolega Lewise Hamiltona se stejně jako většina jeho kolegů na závod ve Velké ceně Belgie mimořádně těší. Trať ve Spa-Francorchamps patří k jeho oblíbeným."Miluji závodění ve Spa - je to jeden z opravdu úžasných okruhů a velká cena, kterou bych rád vyhrál. Loni jsem tu neměl nejlepší závod, sestřelili mě na vršku kopečka v prvním kole. Dodává mi to na motivaci být tu lepší," vysvětlil Brit.Účastník londýnského triatlonu zároveň dodává, že poslední dva závody na evropské půdě budou mít velký vliv na vývoj letošních vozů."Nemyslím si, že by tyto dva evropské závody byly rozhodující v boji o titul, bude ale každopádně těžší dopravit větší úpravy na vozy za oceán, takže je pro tým důležité dobře se umístit v obou závodech," uzavřel Button.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.