Jenson Button si uvědomuje, že nadcházející závody v Belgii a Itálii budou z hlediska vývoje klíčové. Týmy se už po nich do Evropy nevrátí.
Britský závodník uznal, že McLarenu se v posledním závodě před povinnou přestávkou příliš nedařilo. O to motivovanější se úřadující mistr světa cítí být nyní."Na Velkou cenu Belgie jedeme s vědomím, že máme co dohánět. V Maďarsku jsme neměli nejlepší závod a celý tým se chce vrátit zpátky do bojů na špici co nejdříve. Jsme sice optimističtí a věříme, že vyjasnění pravidel stáhne náskok na přední týmy a také že Spa i Monza budou našemu vozu sedět lépe než Hungaroring, zůstává však nezbytné chytit znovu tempo, které jsme měli v průběhu sezóny," řekl Button.Kolega Lewise Hamiltona se stejně jako většina jeho kolegů na závod ve Velké ceně Belgie mimořádně těší. Trať ve Spa-Francorchamps patří k jeho oblíbeným."Miluji závodění ve Spa - je to jeden z opravdu úžasných okruhů a velká cena, kterou bych rád vyhrál. Loni jsem tu neměl nejlepší závod, sestřelili mě na vršku kopečka v prvním kole. Dodává mi to na motivaci být tu lepší," vysvětlil Brit.Účastník londýnského triatlonu zároveň dodává, že poslední dva závody na evropské půdě budou mít velký vliv na vývoj letošních vozů."Nemyslím si, že by tyto dva evropské závody byly rozhodující v boji o titul, bude ale každopádně těžší dopravit větší úpravy na vozy za oceán, takže je pro tým důležité dobře se umístit v obou závodech," uzavřel Button.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.