Vitantonio Liuzzi přiznal, že vysněným týmem, za který by rád závodil, je britský McLaren. Přestože je Ital, dal by mu přednost před domácím Ferrari.
Svou kariéru v F1 zahájil v roce 2005 jakožto testovací pilot Red Bullu, pak se přesunul do sesterské stáje Toro Rosso. Přesto že se mu podařilo zabodovat, v sezóně 2008 zůstal bez místa. Vrátil se až vloni, kdy ho zaměstnala Force India.
"Jsem spojen s Force Indií, s níž mám smlouvu na celý rok 2011. Mým cílem by ale byl McLaren, který jsem měl vždy v oblibě, je to můj sen," přiznává Liuzzi.
Jeho časy podle něj ještě přijdou. Jako příklad uvádí Marka Webbera, který dostal konkurenceschopné auto až ve svých 33 letech. "Kdo by loni řekl, že Australan [Mark Webber] bude ještě bojovat o titul?" ptá se 28letý Ital.
Horší výsledky v Barceloně, v Monaku a v Istanbulu omlouvá poškozeným vozem: "V Montrealu jsem použil šasi, s nímž jsem jezdil v prvních čtyřech závodech sezóny. Měl jsem dobrý start do sezóny, ale mému kolegovi Adrianu Sutilovi se dařilo více, když měla Force India větší potenciál."
O víkendu ve Valencii bude mít možnost navázat na slušný výsledek z Kanady, kde získal dva body za deváté místo.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.