Vitantonio Liuzzi přiznal, že vysněným týmem, za který by rád závodil, je britský McLaren. Přestože je Ital, dal by mu přednost před domácím Ferrari.
Svou kariéru v F1 zahájil v roce 2005 jakožto testovací pilot Red Bullu, pak se přesunul do sesterské stáje Toro Rosso. Přesto že se mu podařilo zabodovat, v sezóně 2008 zůstal bez místa. Vrátil se až vloni, kdy ho zaměstnala Force India.
"Jsem spojen s Force Indií, s níž mám smlouvu na celý rok 2011. Mým cílem by ale byl McLaren, který jsem měl vždy v oblibě, je to můj sen," přiznává Liuzzi.
Jeho časy podle něj ještě přijdou. Jako příklad uvádí Marka Webbera, který dostal konkurenceschopné auto až ve svých 33 letech. "Kdo by loni řekl, že Australan [Mark Webber] bude ještě bojovat o titul?" ptá se 28letý Ital.
Horší výsledky v Barceloně, v Monaku a v Istanbulu omlouvá poškozeným vozem: "V Montrealu jsem použil šasi, s nímž jsem jezdil v prvních čtyřech závodech sezóny. Měl jsem dobrý start do sezóny, ale mému kolegovi Adrianu Sutilovi se dařilo více, když měla Force India větší potenciál."
O víkendu ve Valencii bude mít možnost navázat na slušný výsledek z Kanady, kde získal dva body za deváté místo.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.