Jenson Button je doslova ohromený tempem, který McLaren udržuje při vývoji vozu. Jenson se udržuje v boji o svůj druhý jezdecký titul, když v Turecku získal druhé místo za svým kolegou Hamiltonem.
„Jsem opravdu ohromen tím, jakým tempem tento tým dokáže vůz vyvíjet. Nemohu jednoduše uvěřit tomu, jak moc je McLaren hladový po úspěchu. Už v zimně jsem si říkal, že tempo vývoje od představení v průběhu zimních testů bylo ohromné. Teď jsme už ale v sezoně, jenže to tempo neustává. Tým je neustále schopný vymýšlet rozsáhlá zlepšení a vždy se dostává jak na mě, tak i na Lewise!“ nevychází z údivu Brit.„Když jste uvnitř týmu, tak začnete chápat, proč je McLaren tak silný. Nikdy nepřestávají pracovat. Nepamatuji si tým, který by byl tak hladový po úspěchu, je skvělé být součástí této stáje.“„Naše rychlost v kvalifikacích je zatím stále oblast, se kterou nejsem spokojen. Zdá se ale, že jsme náš odstup od Red Bullu výrazně zmenšili, soudě podle naši rychlosti z Barcelony a z Istanbulu. Už se těším, jak bude celá situace vypadat v Kanadě. Je to neskutečně rychlý okruh, který netoleruje sebemenší chybičku. Zdi jsou zde velmi blízko,“ hodnotí několik posledních a nadcházející závod Button.
„Okruh by měl našemu MP4/25 sedět. Trať je tvořena pomalejšími zatáčkami, které ústí do dlouhých rovinek. Měl by nám pomoct silný motor Mercedes a také naše aerodynamika,“ předpovídá Jenson.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.