Pilot McLarenu Jenson Button prohlásil, že třenice, která vznikla uvnitř Red Bullu po vzájemné kolizi jejich vozů během Velké ceny Turecka, jim letos ještě může pomoct.
Po Turecku ani jeden z pilotů nebyl ochoten uznat svou chybu. Většina bývalých pilotů dávala větší vinu Sebastianu Vettelovi, zatímco tým v prvotních reakcích odsoudil Marka Webbera, jenž nakonec dojel v závodě třetí. Na obličejích obou pilotů bylo vidět, jak jsou naštvaní - což dal Vettel ostatně najevo i výmluvným gestem na adresu svého australského kolegy krouživými pohyby kolem spánku bezprostředně po havárii.
"Netuším, jak se to mezi nimi bude vyvíjet," popisuje situaci mezi piloty rakouské stáje Button, "jestli si dají pusu a urovnají to před dalším závodem v Kanadě. Pokud ne, bude to znamenat, že mezi sebou nebudou sdílet tolik informací. Možná, nevím jak to u nich funguje.
Snadno čitelné emoce z obličejů jezdeckého dua Red Bullu v Turecku
Když se s někým takto nepohodnete a máte setkání, trochu se přestáváte soustředit na podstatné věci a můžete si myslet, že ze všeho nejdůležitější je porazit svého týmového kolegu. To může opravdu ničit vaši výkonnost. Ale než dorazí do Kanady, už to mezi nimi může být v pořádku. Já doufám, že ne," dodává s lehkým úsměvem Button.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.