Pilot McLarenu Jenson Button prohlásil, že třenice, která vznikla uvnitř Red Bullu po vzájemné kolizi jejich vozů během Velké ceny Turecka, jim letos ještě může pomoct.
Po Turecku ani jeden z pilotů nebyl ochoten uznat svou chybu. Většina bývalých pilotů dávala větší vinu Sebastianu Vettelovi, zatímco tým v prvotních reakcích odsoudil Marka Webbera, jenž nakonec dojel v závodě třetí. Na obličejích obou pilotů bylo vidět, jak jsou naštvaní - což dal Vettel ostatně najevo i výmluvným gestem na adresu svého australského kolegy krouživými pohyby kolem spánku bezprostředně po havárii.
"Netuším, jak se to mezi nimi bude vyvíjet," popisuje situaci mezi piloty rakouské stáje Button, "jestli si dají pusu a urovnají to před dalším závodem v Kanadě. Pokud ne, bude to znamenat, že mezi sebou nebudou sdílet tolik informací. Možná, nevím jak to u nich funguje.
Snadno čitelné emoce z obličejů jezdeckého dua Red Bullu v Turecku
Když se s někým takto nepohodnete a máte setkání, trochu se přestáváte soustředit na podstatné věci a můžete si myslet, že ze všeho nejdůležitější je porazit svého týmového kolegu. To může opravdu ničit vaši výkonnost. Ale než dorazí do Kanady, už to mezi nimi může být v pořádku. Já doufám, že ne," dodává s lehkým úsměvem Button.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.