Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve považuje Jensona Buttona za nejlepšího pilota v současném startovním poli na mokré dráze, což mu pomohlo také získat titul mistra světa.
"Jenson byl za mokra vždy rychlý, nyní je v dešti považován za nejlepšího ze všech pilotů. Kdysi se to říkalo o Michaelu Schumacherovi. Myslím si však, že ten byl již v očích pozorovatelů Jensonem překonán. Ale nesmíme zapomenout ani na Alonsa, který na mokré trati v Šanghaji odjel výjimečný závod," říká Villeneuve.
Kanaďan má s Buttonem velmi dobrý vztah, v roce 2003 spolu jezdili za BAR. Proto má z jeho výsledků radost a pochválil i jeho rozhodnutí přestoupit z Brawnu k McLarenu: "Přestoupit do jiného týmu a udržet se mezi nejlepšími dokazuje, že nejste pouze dítětem štěstěny. Mám z něj opravdu radost."
Jacques připustil, že je naproti tomu rozčarovaný ze Schumacherova návratu: "Tohle je jeho první velké zklamání. Zpočátku si vedl velmi dobře vzhledem k tomu, že tři roky nezávodil, další výsledky jsou však zklamáním.
I v dešti, Michaelově oblíbených podmínkách, to měl Rosberg zcela pod kontrolou. Michael je užitečným, i když nevyhrává, a nikdo mu nemůže vzít těch sedm titulů či to, že je nejlepším pilotem historie. Pokud ho Rosberg dokáže se stejnou technikou porážet, významně to zvyšuje Nicovu reputaci - mnohem více, než by porážel kohokoliv jiného."
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.