Šéf McLarenu Martin Whitmarsh vždy věřil, že Jenson Button je skvělé formě, kterou po zisku titulu potvrdí i po přestupu k McLarenu. Díky ní po čtyřech závodech za nový tým udržuje průběžné vedení v šampionátu.
Whitmarsh si vždy myslel, že Buttonova rychlost v kombinaci se zkušeností a odhodlání povede ke kýženým výsledkům i s McLarenem: "Není to překvapení, myslím, že Jenson odvádí v týmu fantastickou práci.
Je vyspělým světovým šampiónem, má spoustu zkušeností, prožil hodně těžkých období ve své kariéře a očividně se z toho poučil. Je fantastické, jak pracuje s týmem, s Lewisem, jak si vede na trati."
Šéf McLarenu odmítá, že by ke dvěma letošním vítězstvím přispělo štěstí: "Za námi jsou čtyři závody, dva z nich vyhrál. Ten kdo je viděl, nemůže říci, že by si je plně nezasloužil. Byla to vítězství pilota; závody, které záležely na jezdci - on tvořil ten rozdíl."
Button po vítězství v Číně
Dále chválí svůj tým a velký dík za letošní úspěchy připisuje oběma pilotům. Nejrychlejší vůz McLaren podle něj ale nemá: "V Číně jsme v kvalifikaci byli druzí nejrychlejší, myslím, že jsme stále pomalejší než Red Bully. V kvalifikaci jsme ale nepodali výkon, na který jsme měli a moc jsme si to tím neulehčili.
Občas něco neuděláme správně, ale jsou to naše rozhodnutí a musíme se s tím poprat. Máme dva piloty, kteří jsou skvělými závodníky a obrovským přínosem."
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.