Šéf McLarenu Martin Whitmarsh vždy věřil, že Jenson Button je skvělé formě, kterou po zisku titulu potvrdí i po přestupu k McLarenu. Díky ní po čtyřech závodech za nový tým udržuje průběžné vedení v šampionátu.
Whitmarsh si vždy myslel, že Buttonova rychlost v kombinaci se zkušeností a odhodlání povede ke kýženým výsledkům i s McLarenem: "Není to překvapení, myslím, že Jenson odvádí v týmu fantastickou práci.
Je vyspělým světovým šampiónem, má spoustu zkušeností, prožil hodně těžkých období ve své kariéře a očividně se z toho poučil. Je fantastické, jak pracuje s týmem, s Lewisem, jak si vede na trati."
Šéf McLarenu odmítá, že by ke dvěma letošním vítězstvím přispělo štěstí: "Za námi jsou čtyři závody, dva z nich vyhrál. Ten kdo je viděl, nemůže říci, že by si je plně nezasloužil. Byla to vítězství pilota; závody, které záležely na jezdci - on tvořil ten rozdíl."
Button po vítězství v Číně
Dále chválí svůj tým a velký dík za letošní úspěchy připisuje oběma pilotům. Nejrychlejší vůz McLaren podle něj ale nemá: "V Číně jsme v kvalifikaci byli druzí nejrychlejší, myslím, že jsme stále pomalejší než Red Bully. V kvalifikaci jsme ale nepodali výkon, na který jsme měli a moc jsme si to tím neulehčili.
Občas něco neuděláme správně, ale jsou to naše rozhodnutí a musíme se s tím poprat. Máme dva piloty, kteří jsou skvělými závodníky a obrovským přínosem."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.