Britský pilot Lewis Hamilton se vyjádřil na adresu svého týmového kolegy, Jensona Buttona. Lewis prohlásil, že on se vydal těžkou cestou, zatímco Jenson jde tou lehčí.
Po závodu v Číně Lewis cítil, že ho zdržely problémy v kvalifikaci a také špatná strategická rozhodnutí během závodu. „Cítím, že jsem odjel opravdu skvělý závod, ale Jenson také. On se vydal tou snazší cestou, zatímco já těžší. Doufám, že se už brzy také vydám na tu snazší cestu jako Jenson. Až se vydám na stejnou cestu jako Jenson, tak to bude mnohem snazší než doposud,“ přiznává Hamilton skutečnost, že sice jeho jezdecký styl je pro diváky atraktivní, ale nemusí být vždy úplně nejefektivnější.„Skvělá věc na mě a Jensonovi je, že se oba chceme porazit navzájem. Jenson je ale velmi chytrý, a tak nemusí být na trati tak agresivní, jako jsem já. Jsem opravdu rád, že je mým kolegou. Zatím odvádí lepší práci než já. Až se ale situace otočí, a já věřím, že se otočí, tak budeme oba na stejné úrovni.“Lewis Hamilton dále přiznal, že není překvapený velmi rychlou adaptací Buttona v týmu McLaren: „Tým se stará o oba jezdce, chce, aby mohli oba vyhrát. McLaren se snaží Jensonovi ve všem vyhovět tak, aby se v týmu cítil jako doma. Stejně se starali i o mě v roce 2007.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.