Jenson Button si je jistý tím, že už na dalším závodu, který se koná příští týden v Austrálii, bude McLaren špici blíže. Button se kvalifikoval jako osmý a závod dokončil na sedmé příčce, zatímco jeho kolega Hamilton byl na stupních vítězů!
Úřadujícího šampióna F1 porazila obě Ferrari, oba Mercedesy, Vettel s Red Bullem a kolega Hamilton. Jenson se stal čtvrtým po sobě jdoucím mistrem světa, který nedokázal ve své obhajovací sezoně vyhrát první závod. „Když jsem startoval do kvalifikace, tak jsem si nepřipouštěl, že bych mohl být osmý a Lewis čtvrtý,“ přiznává s odstupem času Button.„Myslel jsem si, že budeme blíž nejlepším. Lewis odvedl lepší práci a byl zaslouženě rychlejší. Nebyl jsem spokojený s autem, které jsem měl v kvalifikaci k dispozici. Jsou určité oblasti, ve kterých se ještě musím zlepšit,“ přiznal mistr pro britské žurnalisty.Jenson ale věří, že už při příštím závodu se bude MP4/25 ovládat lépe: „V Melbourne jsou pomalejší zatáčky, ale zase nejsou úplně pomalé. Nejedná se o zatáčkovité pasáže, které se projíždějí na dvojku. Myslím, že by zde mělo naše auto fungovat lépe. Nový MP4/25 je mnohem rychlejší, než ukázala kvalifikace!“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.