Jenson Button zůstává po Velké ceně v Bahrajnu sebejistý. Týmový kolega Hamilton ho sice předčil ve všech ohledech, úřadující mistr světa však věří, že je jen otázkou času, než se mladšímu rivalovi vyrovná.
Button přišel do týmu po loňské vítězné sezóně v Brawn GP. Velká cena Bahrajnu byla jeho prvním závodem v nových barvách wokingského týmu. Hamilton ho o čtyři místa porazil v kvalifikaci, v závodě mu pak ujel o více než dvacet vteřin. Button si však je jistý, že náskok brzy dotáhne.„Lewis je výjimečný závodník, ale to je většina jezdců na roštu. Přicházím do týmu, kde už je někdo zapracovaný a má zkušenosti. Ani trochu nevěřím, že byl v kvalifikaci rychlejší, protože tým ví, jak pracuje. Všechno je v dnešních top týmech stoprocentně vyrovnané, což je úžasné. Musím jen najít nastavení, které bude víc odpovídat mému stylu. Scházím se s inženýry, naslouchají mým připomínkám a přicházejí s nápady. Je to velmi užitečné,“ vysvětlil Button.
Lewis Hamilton je ve výhodě. Na jak dlouho? Na přivykání si týmu a nutnost vyrovnat se s velkou spoustou změn svádí Buttonovo zaostávání za Hamiltonem v prvním závodě také Buttonův bývalý nadřízený Nick Fry. Dlouholetý kolega Rubense Barrichella se přiznal, že tak velký rozdíl v kvalifikaci přeci jen nečekal.
„Nešel jsem do kvalifikace s tím, že bude čtvrtý a já osmý. Myslel jsem, že to bude hodně těsné. Lewis odvedl lepší práci a byl rychlejší. Nebyl jsem spokojený s autem, tohle jsou oblasti, které musím vylepšit. Po kvalifikaci byl celý tým zklamaný. Ne kvůli umístěním, ale kvůli rozdílu který jsme měli na časy vozů v první řadě,“ prozradil Button.Současný mistr světa však dodává, že nálada v týmu se po závodě výrazně zlepšila.„Závod podle mě ukázal, že máme auto lepší, než se zdálo z kvalifikace. Víme, že náš největší problém je v tuhle chvíli čas na jedno kolo. S jinou úpravou by to mohlo být o něco lepší,“ míní Button. Čerstvý držitel ocenění Laureus se už těší na Velkou cenu Austrálie, která se jede příští neděli. „Jsem spokojený s průběhem víkendu. Radši bych měl víc bodů, ale to se nepovedlo. Do dalšího závodu jdu s jistotou, že postoupíme zase o krok dál,“ uzavírá Button.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.