Jenson Button zůstává po Velké ceně v Bahrajnu sebejistý. Týmový kolega Hamilton ho sice předčil ve všech ohledech, úřadující mistr světa však věří, že je jen otázkou času, než se mladšímu rivalovi vyrovná.
Button přišel do týmu po loňské vítězné sezóně v Brawn GP. Velká cena Bahrajnu byla jeho prvním závodem v nových barvách wokingského týmu. Hamilton ho o čtyři místa porazil v kvalifikaci, v závodě mu pak ujel o více než dvacet vteřin. Button si však je jistý, že náskok brzy dotáhne.„Lewis je výjimečný závodník, ale to je většina jezdců na roštu. Přicházím do týmu, kde už je někdo zapracovaný a má zkušenosti. Ani trochu nevěřím, že byl v kvalifikaci rychlejší, protože tým ví, jak pracuje. Všechno je v dnešních top týmech stoprocentně vyrovnané, což je úžasné. Musím jen najít nastavení, které bude víc odpovídat mému stylu. Scházím se s inženýry, naslouchají mým připomínkám a přicházejí s nápady. Je to velmi užitečné,“ vysvětlil Button.
Lewis Hamilton je ve výhodě. Na jak dlouho? Na přivykání si týmu a nutnost vyrovnat se s velkou spoustou změn svádí Buttonovo zaostávání za Hamiltonem v prvním závodě také Buttonův bývalý nadřízený Nick Fry. Dlouholetý kolega Rubense Barrichella se přiznal, že tak velký rozdíl v kvalifikaci přeci jen nečekal.
„Nešel jsem do kvalifikace s tím, že bude čtvrtý a já osmý. Myslel jsem, že to bude hodně těsné. Lewis odvedl lepší práci a byl rychlejší. Nebyl jsem spokojený s autem, tohle jsou oblasti, které musím vylepšit. Po kvalifikaci byl celý tým zklamaný. Ne kvůli umístěním, ale kvůli rozdílu který jsme měli na časy vozů v první řadě,“ prozradil Button.Současný mistr světa však dodává, že nálada v týmu se po závodě výrazně zlepšila.„Závod podle mě ukázal, že máme auto lepší, než se zdálo z kvalifikace. Víme, že náš největší problém je v tuhle chvíli čas na jedno kolo. S jinou úpravou by to mohlo být o něco lepší,“ míní Button. Čerstvý držitel ocenění Laureus se už těší na Velkou cenu Austrálie, která se jede příští neděli. „Jsem spokojený s průběhem víkendu. Radši bych měl víc bodů, ale to se nepovedlo. Do dalšího závodu jdu s jistotou, že postoupíme zase o krok dál,“ uzavírá Button.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.