Nick Fry, bývalý šéf Jensona Buttona v týmu Brawn GP a Honda, si myslí, že nejdůležitější věcí, kterou teď musí Jenson udělat, je, udržet podobnou rychlost, jakou má týmový kolega z McLarenu, Lewis Hamilton.
Zatímco vloni si Jenson Button na začátku sezony užíval dominantní postavení ve stáji Brawn GP, letos musí hned od začátku čelit velmi silnému tlaku ze strany nového kolegy Hamiltona. Úřadující šampión F1, Button, v Bahrajnu prohrál jak v kvalifikaci, tak i v závodu.„Je zde jasný rozdíl mezi Jensonem a Lewisem. Jenson ho musí rychle zlikvidovat. Rozdíl mezi oběma jezdci je absolutně evidentní. Jsem si ale jistý, že se Jenson po závodu ohlédne za svým víkendem a pokusí se vymyslet něco, aby snížil svoji ztrátu na Lewise,“ prohlásil Fry, jehož jezdci, Nico Rosberg a Michael Schumacher, obsadili v nedělním závodu pátou a šestou pozici.„Lewis zatím může těžit z výhody znalosti týmu. Ale čím více času Jenson s týmem stráví, tím menší bude Lewisova výhoda. Musí se podívat a zhodnotit všechny aspekty své rychlosti. Nesmí se pozastavovat pouze nad způsobem jízdy, ale také nad tím, jak spolupracuje s týmem. Jenson ale všechny tyto dovednosti ovládá a můžeme se spolehnout, že bude pracovat velmi tvrdě, aby získal tým na svou stranu,“ předpovídá Nick Fry.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.