Nick Fry, bývalý šéf Jensona Buttona v týmu Brawn GP a Honda, si myslí, že nejdůležitější věcí, kterou teď musí Jenson udělat, je, udržet podobnou rychlost, jakou má týmový kolega z McLarenu, Lewis Hamilton.
Zatímco vloni si Jenson Button na začátku sezony užíval dominantní postavení ve stáji Brawn GP, letos musí hned od začátku čelit velmi silnému tlaku ze strany nového kolegy Hamiltona. Úřadující šampión F1, Button, v Bahrajnu prohrál jak v kvalifikaci, tak i v závodu.„Je zde jasný rozdíl mezi Jensonem a Lewisem. Jenson ho musí rychle zlikvidovat. Rozdíl mezi oběma jezdci je absolutně evidentní. Jsem si ale jistý, že se Jenson po závodu ohlédne za svým víkendem a pokusí se vymyslet něco, aby snížil svoji ztrátu na Lewise,“ prohlásil Fry, jehož jezdci, Nico Rosberg a Michael Schumacher, obsadili v nedělním závodu pátou a šestou pozici.„Lewis zatím může těžit z výhody znalosti týmu. Ale čím více času Jenson s týmem stráví, tím menší bude Lewisova výhoda. Musí se podívat a zhodnotit všechny aspekty své rychlosti. Nesmí se pozastavovat pouze nad způsobem jízdy, ale také nad tím, jak spolupracuje s týmem. Jenson ale všechny tyto dovednosti ovládá a můžeme se spolehnout, že bude pracovat velmi tvrdě, aby získal tým na svou stranu,“ předpovídá Nick Fry.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.