Jenson Button si myslí, že bychom se mohli letos kvůli zákazu dotankovávání v závodech dočkat různých bláznivých strategií.
Úřadující mistr světa dokonce prohlásil, že někteří slabší soupeři by mohli zajet k první zastávce již po prvním kole ve snaze předstihnout silnější soupeře.
"Po testování si myslím, že budeme v závodě svědky mnoha neobvyklých strategií. Nejrychlejší týmy budou mít strategie podobné. Některé se podle mě pokusí zastavit o dvě či tři kola dříve než jejich soupeři, aby mohli vyrazit na nových pneumatikách a dostat se před ně," popisuje Button.
"Budeme mít také týmy, jež nebudou tak konkurenceschopné - a ti budou zkoušet různé bláznivé strategie jako zastávku hned po prvním kole s nadějí, že to pak vydrží až do konce závodu. Budeme moci vidět spoustu různých strategií, které z toho udělají pro diváky vzrušující podívanou. Potíž je ale v tom, že nám se bude velmi těžko odhadovat strategie. Nic nebudete moci plánovat předem," usuzuje pilot McLarenu.
Ten je často chválen za jeho jemný jezdecký styl, což bude letos velmi důležité, protože práce s pneumatikami bude důležitější než dříve. K tomu Brit dodává: "Myslím, že mému jezdeckému stylu nová pravidla sedí. Většina pilotů se tomu ale dokáže přizpůsobit, jak jsme viděli v testech. I pro mě je to pořád odlišný styl jízdy, je to jako vytrvalostní závod - opravdu se musíte na začátku stintu o pneumatiky starat. Pokud si je zničíte ve třetím kole, pokazíte si tím celý stint."
Jenson Button popisuje své další dojmy z působení u McLarenu
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.