Jenson Button odhalil svůj poznatek o momentálním rozložení sil ve startovním poli po skončení testů v Jerezu. Podle úřadujícího mistra světa je Ferrari o kousek před zbytkem pole.
V průběhu prvních testů ve Valencii se monopost Ferrari objevoval na první příčce, což značilo dostatečnou rychlost na jedno kolo. Teď v Jerezu naopak Italové dali přednost konzistentním jízdám. Button je názoru, že italské Ferrari je zřejmě o trošku lepší jak zbytek pole. „Myslím, že Ferrari je velmi silné. Když se podíváme na jejich jízdy, tak zjistíme, že jsou velmi konzistentní. Myslím, že momentálně mají lepší konzistentnost jak všichni ostatní. Domnívám se, že naše pozice je také dobrá, ale jsou zde oblasti, na kterých ještě musíme zapracovat, abych byl s autem spokojený,“ řekl Button.
Button několikrát jel na trati ve stejné době jako Alonso nebo Michael Schumacher na Mercedesu, Ferrari však vypadalo lépe. „Jel jsem samozřejmě za několika auty, včetně Feranda a Michaela. Je vždy zajímavé pozorovat, co se stane. Můžete pozorovat jejich vyvážení. Mercedes na mě působil, jako by byl na zádi trošku nervózní a také se mi zdálo, že se mu při brždění blokují zadní kola. Pokud ale mají naloženo 150 kg paliva, tak je to pochopitelné. Je to zajímavé. Ferrari na okruhu vypadalo dobře, hodně konzistentně.“
Právě záď jeho bývalého týmu Mercedesu GP (Brawnu GP) se Buttonovi zdá nerzvózní...
Jenson je ale také potěšen pokrokem, který se podařilo dosáhnout týmu McLaren při pracích na novém MP4/25: „V jízdě na jedno kolo se dokážeme Ferrari vyrovnat. Zlepšujeme se krok za krokem. Každým dalším vyjetím děláme také v dlouhých jízdách pokroky. Z dnešních jízd se nám podařilo získat hodně cenných informací, asi nejvíce ze všech testovacích dní vůbec, alespoň co se týče mých testovacích dní. Vše budeme muset večer důkladně prostudovat,“ zakončuje Jenson.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.