Mistr světa, Jenson Button, je přesvědčen, že hbitost, s jakou budou pokračovat vývojové práce na voze před startem sezony, bude rozhodující pro šampionát 2010. Jenson změnil tým po sedmi letech a chce být konkurenceschopný hned od startu roku.
Přestože vloni Button jezdil v novém týmu (Brawn GP, současný Mercedes, byl dříve B.A.R a Honda), až letos je Jenson dočkal opravdové změny. Naposledy si musel zvykat na nový tým v roce 2003, kdy odešel z Renaultu do B. A. R. „Jsem neskutečně pyšný na to, že zde dnes mohu stát s vědomím, že celou příští sezonu budu vozit na přídi svého vozu číslo 1. Je to velká zodpovědnost, ale také ocenění mé dosavadní práce. Opravdu si to vychutnávám,“ prohlásil Brit při prezentaci nového stroje MP4/25 dnes v pravé poledne.
Button mění desing své přilby opět do tradičních britských barev
„Hned od prvního dne testů budu s týmem hodně spolupracovat, abych se hodně naučil o novém voze. Musíme také nový vůz vylepšit před startem sezony. Už jsem to říkal dříve, ale tempo vývoje v předsezónních testech bude pro zbytek roku zásadní.“„Mám ale kolem sebe skvělý tým a už teď se zde cítím jako doma. Už se nemohu dočkat, až se dostanu do vozu a začnu opět jezdit,“ zakončil Button.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.