Mistr světa, Jenson Button, je přesvědčen, že hbitost, s jakou budou pokračovat vývojové práce na voze před startem sezony, bude rozhodující pro šampionát 2010. Jenson změnil tým po sedmi letech a chce být konkurenceschopný hned od startu roku.
Přestože vloni Button jezdil v novém týmu (Brawn GP, současný Mercedes, byl dříve B.A.R a Honda), až letos je Jenson dočkal opravdové změny. Naposledy si musel zvykat na nový tým v roce 2003, kdy odešel z Renaultu do B. A. R. „Jsem neskutečně pyšný na to, že zde dnes mohu stát s vědomím, že celou příští sezonu budu vozit na přídi svého vozu číslo 1. Je to velká zodpovědnost, ale také ocenění mé dosavadní práce. Opravdu si to vychutnávám,“ prohlásil Brit při prezentaci nového stroje MP4/25 dnes v pravé poledne.
Button mění desing své přilby opět do tradičních britských barev
„Hned od prvního dne testů budu s týmem hodně spolupracovat, abych se hodně naučil o novém voze. Musíme také nový vůz vylepšit před startem sezony. Už jsem to říkal dříve, ale tempo vývoje v předsezónních testech bude pro zbytek roku zásadní.“„Mám ale kolem sebe skvělý tým a už teď se zde cítím jako doma. Už se nemohu dočkat, až se dostanu do vozu a začnu opět jezdit,“ zakončil Button.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.