Ron Dennis popřel informace o tom, že se vrátí k týmu McLaren, a současný šéf stáje Martin Whitmarsh to potvrdil.
Dlouholetý šéf stáje McLaren, dvaašedesátiletý Dennis předal vládu nad týmem před začátkem letošní sezony Whitmarshovi, aby se věnoval rozvoji divize McLaren Automotive, která hodlá znovu uvést na trh sportovní vůz McLaren.
Dennis se objevil v paddocku až při závěrečném závodu sezony, Velké ceně Abú Zabí. V té době už nebyl prezidentem Mezinárodní automobilové federace (FIA) Max Mosley, kterého nahradil Jean Todt. To nahrálo spekulacím, že Dennisův definitivní odchod z týmu byl součástí dohody s Mosleym jako přímý následek dvou velkých skandálů stáje McLaren, špionážní aféry z roku 2007 a tzv. lhářské aféry z úvodu letošní sezony.
Dennis však svůj návrat vyloučil a v podobném duchu se nechal slyšet i Whitmarsh. "Myslím, že každý v McLarenu je Ronovi zavázaný za to, jak tým vedl, i za jeho vizionářskou obratnost, ale také si myslím, že je zřejmé, že tým začal v posledních dvanácti měsících nabírat trochu jiný směr," řekl Whitmarsh. "Význam a přínos Rona je obrovský, ale byl bych rád, kdyby si lidé uvědomili, že za úspěchy McLarenu nestojí jednotlivec, ale celý tým," dodal.
Stáj McLaren bude mít v příští sezoně hvězdné obsazení. V jejích barvách budou jezdit dva poslední mistři světa, navíc oba Britové - šampion z roku 2008 Lewis Hamilton a letošní mistr světa Jenson Button, který titul vybojoval s vozem Brawn GP.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.