Šéfové Brawnu GP/Mercedesu GP, Ross Brawn a Nick Fry, připouští, že jsou odchodem své hlavní hvězdy, Jensona Buttona, zklamaní. Mistr světa ve středu oficiálně potvrdil, že přestupuje do McLarenu.
„Jsem velmi zklamaný tím, jak skončila celá situace ohledně Jensona a jeho budoucnosti,“ připouští Ross. Jednání ohledně nové smlouvy pro Jensona se vedly již od konce sezony, nakonec se Brit domluvil u McLarenu.Nick Fry se přidává k Brawnovi: „Nabídli jsme mu loajalitu a doufali jsme, možná trošku naivně, že se nám vrátí. Doufali jsme, že jsme Jensonovi učinili dobrou nabídku, která podle mých informací převyšovala nabídku McLarenu. Nevím, buďto mu někdo špatně poradil, nebo prostě jen nemohl odolat pompéznímu zázemí McLarenu, které si byl osobně prohlédnout.“Šušká se, že se situace zhoršila po převzetí Brawnu GP Mercedesem. V té době údajně začaly vznikat tlaky na odchod Buttona od týmu. „Učinili jsme mu čestnou nabídku, už to bylo jen na něm. Přejme mu jen to nejlepší,“ řekl pro německé novináře Norbert Haug. Ross Brawn byl údajně ochoten akceptovat požadavky Buttona. Dokonce mu byl připraven nabídnout plat ve výši až 8 milionů liber plus příplatky za umístění. Buttonova veřejně publikovaná návštěva u McLarenu však Rosse prý rozzlobila natolik, že svou nabídku stáhl.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.