Druhý volný trénink v Maďarsku ovládl Charles Leclerc před Landem Norrisem a Pierrem Gaslym. Navrátivší Daniel Ricciardo skončil čtrnáctý.
První volný trénink byl poznamenán červenými vlajkami a deštěm, takže týmy neposbíraly potřebné informace. Ze začátku FP2 se zdál být ve formě ze Silverstonu McLaren, který se držel na předních pozicích. Oranžové monoposty na těchto pozicích doplňovali jezdci Williamsu. Právě jen Albon a Sargeant kroužili na měkkých pneumatikách a stanovovali čím dál tím rychlejší časy. Zraky ale byly upřeny na navrátivšího Daniela Ricciarda, který se s vozem AlphaTauri držel okolo 15. místa.
Po opravě vozu vyjel Sergio Pérez na měkké sadě pneumatik a svým kolem rozdělil tandem Alfy Romeo. Jeho týmový kolega Max Verstappen zvolil obdobnou strategii, ale na Sargeanta mu chybělo 75 tisícin. Američana překonal na žlutě označených pneumatikách až Alex Albon s časem 1:18,377.
Po odjetí závodních simulací začaly týmy pomalu nasazovat nejměkčí směs a odjetá kola začala zrychlovat. Nejrychlejší kolo si od Jukiho Cunody převzal Lando Norris s časem 1:17,701. Velkou rychlost ukazoval i Alpine, který se s oběma vozy držel předních pozic.
Norrise dokázal sesadit o 15 tisícin až Charles Leclerc. Napodobit ho chtěl Sainz, ale španělskému jezdci se to nepovedlo podle jeho představ a umístil se na hranici první desítky. Čerstvou sadu měkkých pneumatik nasadil Verstappen, ale zrovna nejrychlejší kolo to v jeho podání nebylo. Do tempa se nemohl dostat ani Pérez, který se držel ve spodní části výsledkové listiny.
S blížícím se koncem se přibližoval i velký dešťový mrak, ale během FP2 se voda na okruh nesnesla. Jezdci dojeli svoje závodní simulace, což na specifickém složení výsledkové listiny nic nezměnilo.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.