Druhý volný trénink v Maďarsku ovládl Charles Leclerc před Landem Norrisem a Pierrem Gaslym. Navrátivší Daniel Ricciardo skončil čtrnáctý.
První volný trénink byl poznamenán červenými vlajkami a deštěm, takže týmy neposbíraly potřebné informace. Ze začátku FP2 se zdál být ve formě ze Silverstonu McLaren, který se držel na předních pozicích. Oranžové monoposty na těchto pozicích doplňovali jezdci Williamsu. Právě jen Albon a Sargeant kroužili na měkkých pneumatikách a stanovovali čím dál tím rychlejší časy. Zraky ale byly upřeny na navrátivšího Daniela Ricciarda, který se s vozem AlphaTauri držel okolo 15. místa.
Po opravě vozu vyjel Sergio Pérez na měkké sadě pneumatik a svým kolem rozdělil tandem Alfy Romeo. Jeho týmový kolega Max Verstappen zvolil obdobnou strategii, ale na Sargeanta mu chybělo 75 tisícin. Američana překonal na žlutě označených pneumatikách až Alex Albon s časem 1:18,377.
Po odjetí závodních simulací začaly týmy pomalu nasazovat nejměkčí směs a odjetá kola začala zrychlovat. Nejrychlejší kolo si od Jukiho Cunody převzal Lando Norris s časem 1:17,701. Velkou rychlost ukazoval i Alpine, který se s oběma vozy držel předních pozic.
Norrise dokázal sesadit o 15 tisícin až Charles Leclerc. Napodobit ho chtěl Sainz, ale španělskému jezdci se to nepovedlo podle jeho představ a umístil se na hranici první desítky. Čerstvou sadu měkkých pneumatik nasadil Verstappen, ale zrovna nejrychlejší kolo to v jeho podání nebylo. Do tempa se nemohl dostat ani Pérez, který se držel ve spodní části výsledkové listiny.
S blížícím se koncem se přibližoval i velký dešťový mrak, ale během FP2 se voda na okruh nesnesla. Jezdci dojeli svoje závodní simulace, což na specifickém složení výsledkové listiny nic nezměnilo.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.