Kvalifikaci na závod v Maďarsku překvapivě vyhrál George Russell. Nahánět ho budou obě Ferrari. Naproti tomu Red Bull selhal.
První část kvalifikace přinesla suchou trať.Na čele byl po úvodních pokusech Verstappen před Norrisem, Pérezem a Russellem. Leclercovi měřené kolo nevyšlo, Monačan byl průběžně až desátý. Své kolo ale dokázal brzy zlepšit a posunul se na druhou příčku. Pět minut před koncem úvodní části byl dál nepostoupili Zhou, Magnussen, Latifi, Vettel a Schumacher.
Poslední ostré pokusy v Q1 ale výsledkovou listinou pořádně zamávaly. Před branami Q2 nakonec zůstali Cunoda, Albon, Vettel, Gasly a Latifi. Mizérie AlphaTauri a Aston Martinu tedy pokračuje v plné parádě.
Také druhou část kvalifikace začal nejrychleji Verstappen před druhým Leclercem. Třetí příčka patřila Alonsovi, přičemž jeho týmový kolega Ocon byl až jedenáctý. Nedařilo se ani devátému Pérezovi, který tak byl před posledními pokusy v zóně ohrožení. A bylo ještě hůř. Pérez totiž skončil až jedenáctý, takže Q3 tentokrát psala svůj příběh bez něj. Společně s Mexičanem dál neprorazili Schumacher, Stroll, Magnussen a Zhou.
První pokus v Q3 vyšel nejlépe Sainzovi. Druhou příčku obsadil Russell, třetí Leclerc. Verstappenovi kolo nevyšlo, probrzdil, kvůli čemuž byl průběžně až sedmý. Verstappen měl ve třetí části technické probllémy, kvůli kterým odstartuje až desátý. Z třetí pozice vyrazí zítra Leclerc, druhý bude stát na startu závodu Carlos Sainz a první George Russell, který zajel parádní kolo a vysloužil si první pole position v kariéře.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.