Druhý volný trénink v Maďarsku nám přinesl překvapivé výsledky. Nejrychlejším byl Leclerc, kterému se dokázal nejvíce přiblížit Norris. Podmínky sedly i Ricciardovi, ten skončil pátý. Větší ztráta na nejrychlejší byla vidět u obou Mercedesů.
Druhý trénink, ve kterém dosahovala teplota vzduchu 33 °C a teplota trati byla okolo 55 °C, nám odstartovaly vozy Aston Martinu, ale první čas si zapsal až Magnussen, protože oba zelené monoposty zajely ihned do boxů. Po prvních pokusech patřil nejrychlejší čas Leclercovi (1:18,911), který jako většina startovního pole vyjel ze svého boxového stání na středně tvrdé směsi. Na nejměkčí jsme viděli Albona (+1,759) s Latifim (+2,679).
Po uplynutí 10 minut se Leclercovi přiblížil nejvíce Sainz (+0,637) s Verstappenem (+0,743). O čtvrté místo bojoval Alonso a Pérez, ale ztráta se vždy pohybovala už okolo jedné vteřiny. Příjemným překvapením byly výkony obou jezdců Aston Martinu, oba zajížděli časy v TOP 10.
Jezdci Williamsu to stále zkoušeli na nejměkčích pneumatikách, ale Alex Albon probrzdil první zatáčku a skončil v hodinách.
A big lock-up caused Albon's Turn 1 troubles 🔍#HungarianGP #F1 pic.twitter.com/BDcpgMHehd
— Formula 1 (@F1) July 29, 2022Sainz zrychlil a přiblížil se Leclercovi na 4 desetiny, ale v tu chvíli stanovil na nejměkčí směsi nejrychlejší kolo Lando Norris - 1:18,662. Na červené byl vysoko i Alonso s Vettelem. Těchto podmínek vyzkoušel i Leclerc a vrátil se na první pozici s časem 1:18,445.
Podmínky na Hungaroringu sedly také McLarenu, protože Norris se stále držel na 2. místě a Ricciardovi patřilo 5. místo. Nedařilo se ale Mercedesům, oba jezdci zajížděli časy kolem 10. místa a stěží byla jejich ztráta menší než jedna vteřina.
V poslední třetině FP2 byl do boxů povolán Charles Leclerc. Monačan si stěžoval, že jeho motor ztrácí po převodu na 4. rychlostní stupeň výkon, tento problém zaregistrovala i boxová zídka. Ale problém se podařilo vyřešit a Monačan tak mohl vyjet opět na trať.
Halfway through #FP2. Here’s how we’re looking 👀#Charles16 P1 🔴#Carlos55 P3 🔴#HungarianGP pic.twitter.com/TCVEYDKJFv
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 29, 2022Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.