První trénink na GP Maďarska přinesl klidný průběh bez dramat. Nejlépe z něj vyšel Carlos Sainz, který zajel nejrychlejší čas.
Začátek prvního tréninku na GP Maďarska psal svůj příběh v klidném rytmu. Trať byla ještě zelená, takže ani zajížděná kola neměla příliš reprezentativní hodnotu. Průběžné čelo výsledkové listiny patřilo Leclercovi, za kterým byl jen o devět tisícin vteřiny Verstappen.
Pozornost na sebe upoutal Haas. Americký tým přivezl výrazně vylepšený monopost, který velmi připomíná Ferrari. Na otázky novinářů odpověděl šéf stáje Guenther Steiner takto: „Přece nebudeme kopírovat Williams,." Aktualizovaný stroj dostal v Maďarsku jen Magnussen. Mick Schumacher si na něj musí počkat.
Další zajímavostí bylo poskakování. Zdá se, že týmy už dokázaly tuto komplikaci vyřešit, protože na dlouhé maďarské rovince prakticky nebylo po poskakování ani vidu ani slechu. Je tedy otázkou, jak to nakonec dopadne se zamýšlenou úpravou pravidel pro příští sezonu.
Co se týká rychlých kol, tak to nejrychlejší předvedl Sainz před Verstappenem a Leclercem. Slušně vypadá také McLaren a odepisovat nelze ani Mercedes. Navíc na zítřek je předpovídán déšť, který by kartami mohl výrazně zamíchat. Zdá se ale, že Ferrari s Red Bullem jsou opět krok před konkurencí.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.