Ferrari podle očekávání svých jezdců nebude mít na to, aby mohlo na Hungaroringu prohánět Mercedesy či Red Bully. Horší konkurenceschopnost očekává také McLaren, jejich největší soupeř v šampionátu konstruktérů.
Leclercovi minule v Silverstone, kde drtivou většinu velké ceny po úvodní kolizi Lewise Hamiltona s Maxem Verstappenem vedl, k vítězství scházela dvě kola. V Maranellu však podle něj nevěří, že by mohli o víkendu v Maďarsku takovou rychlost zopakovat.
"Je fajn být optimistou - myslím, že všichni chceme být po takových výkonech v posledních třech závodech optimisté. Na druhé straně však musíme být taky realisté. Je to fajn a jsme v dobré náladě, ale mířit na vítězství v Budapešti by podle mě mohlo být trochu optimistické," popisuje pilot Ferrari.
Ferrari chce být hned za Red Bullem a MercedesemProto si spíše dávají za cíl porazit McLaren, který má před nimi na třetí příčce v šampionátu náskok 15 bodů: "Abych byl realistou, tak si myslím, že budu spokojený, pokud skončíme hned za prvními dvěma špičkovými týmy."
Podobná očekávání má i jeho týmový kolega Carlos Sainz: "Z Budapešti se v poslední době v těchto autech stala vlastně středně-rychlá až rychlá trať. Když se podíváte na Monako a Baku, tak tam jsou zatáčky projížděné na dvojku a trojku."
"Současná Budapešť s těmito vozy o šíleném přítlaku má prostřední sektor, jde máte pořád zařazenou čtyřku či pětku. Takže už nejde o tak pomalou trať, jakou byla v minulosti. A nemyslím si, že nám bude tolik sedět. Podle mě půjde o skvělou příležitost, jak být hned za Red Bullem a Mercedesem," říká Sainz.
McLaren věstí náročný víkendVyjít by to mohlo, protože McLaren tam zářivý výsledek neočekává. Podle svého šéfa Andrease Seidla totiž okruh patří mezi takové, které jejich vozu MCL35M příliš nesedí, což může být rozhodující v bitvě o třetí příčku.
"Výzvy, jež představuje Hungaroringu, našemu vozu nemusí sedět tolik, jako ostatní okruhy kalendáře. Ale velkou část bitvy o letošní třetí příčku bude rozhodovat to, jak dobrý výkon podáme na tratích, které nám nehrají přirozeně do karet," dodává Seidl.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.
Formule 1 dnes oznámila novou spolupráci, podle které bude šampaňské značky Moët & Chandon oficiálně podáváno na stupních vítězů po závodech Velké ceny.
Lewis Hamilton opět ukázal svou štědrou stránku. Po více než deseti letech v týmu Mercedes, kde dosáhl mnoha úspěchů, obdaroval všechny zaměstnance svého bývalého zaměstnavatele. Jeho podobizna z Monaka 2019, kterou vytvořil britský umělec Paul Oz, teď zdobí centrálu Mercedesu v Brackley.
Jean Todt, bývalý šéf Ferrari, potvrdil, že více než deset let po vážné nehodě, která změnila život Michaela Schumachera, jej stále pravidelně navštěvuje.
Carlos Sainz, který se připojil k Williamsu, by mohl mít na tento tým podobný vliv, jaký měl přestup Lewise Hamiltona do Ferrari nebo Adrian Neweyho do Aston Martinu. I když jde o silná tvrzení, pro tým, který dlouhodobě zápasí s výsledky, jsou zkušenosti bývalého pilota Ferrari a McLarenu neocenitelné. Tento názor sdílí i šéf Williamsu James Vowles.