Po předčasném konci u Red Bullu se Pierre Gasly vzchopil a předvádí velmi dobré výkony. Podle šéfa AlphaTauri Franze Tosta je rodák z Rouenu jedním z nejlepších pilotů v současném startovním poli.
V polovině sezony 2019 se zdálo, že formulová kariéra Pierre Gaslyho skončila. Rodák z Rouenu byl toho času přeřazen z Red Bullu zpět do juniorského Toro Rosso, přičemž snad všichni nad ním lámali hůl.
Nebylo divu. Gasly u Red Bullu zkrátka selhal. Zatímco Verstappen bojoval o pódia a vítězství v závodech, Pierre byl mnohdy rád vůbec za to, že se dostal do bodované desítky. U Toro Rosso ale znovu pookřál a ještě během sezony 2019 si na své konto připsal první stupně vítězů.
V dobrých výkonech pokračoval i loni, kdy dokázal senzačně zvítězit na italské Monze. Ba co víc, svého týmového kolegu Kvyata Gasly permanentně porážel. Také proto to byl nakonec Kvyat, kdo se z Formule 1 poroučel, přičemž jeho sedačku obsadil Japonec Juki Cunoda.
Ani ten ale na svého zkušenějšího kolegu (zatím) nestačí. Pravda je taková, že rodák z Rouenu prokazuje svou rychlost konstantně. Ve hře by tak mohl být i jeho případný návrat k rudým býkům.
„Uvidíme, jak se rozhodne Red Bull. Možné je všechno. Vyloučit nelze ani Gaslyho návrat do Red Bullu už v roce 2022. Jedno je jasné - bez pochyby je to jeden z nejlepších jezdců na současném startovním roštu. Vyzrál. Vždycky jsem tvrdil, že pro jezdce je ideální, když zůstane delší dobu v jednom týmu. Podívejte se na Vettela nebo Michaela Schumachera, to je nejlepší příklad za všechny. Uvidíme, jak to s Pierrem bude dál," říká šéf AlphaTauri Franz Tost.
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.