Sergio Pérez si na Maxe Verstappena docela věří, jeho rychlosti se nebojí. O té si podle něj ostatně bude moci udělat obrázek až po několika závodech. O tom, kdo podle vás bude úspěšnější, můžete hlasovat v přiložené anketě.
Zkušený Mexičan loni s Racing Pointem předváděl výborné výkony, stáj se jej v polovině sezóně přesto rozhodla překvapivě zbavit. Pérez to nakonec mezi jezdci se ziskem 125 bodů dotáhl až na čtvrtou příčku, přičemž si v Turecku dojel pro stříbro a Velkou cenu Sáchiru dokonce vyhrál.
V F1 se nakonec udržel díky slabším výkonům Alexandera Albona, který se nedokázal vzchopit a držet krok s Verstappenem. Red Bull se proto po sezóně odhodlal k obměně své jezdecké sestavy. A Pérez se už k novému zaměstnavateli těší.
Grab your scooter 🛴 We're going on a factory tour with @SChecoPerez 😍 #HolaCheco 🇲🇽 pic.twitter.com/5gqip8wyMX
— Red Bull Racing (@redbullracing) January 22, 2021Jak vnímá Verstappena, jenž si mezitím v týmu vybudoval pozici jedničky? "Max je jedním z nejrychlejších, ne-li nejrychlejší pilot současné Formule 1," chválí svého nového týmového kolegu pro holandský De Telegraaf.
Přesto si věří, že by jej mohl porazit a získat titul. "Bude to velkou výzvou, díky tomu to je vzrušující. Navzájem se můžete porovnávat pouze tehdy, pokud sedíte ve stejném autě, takže se na to těším," usmívá se 31letý pilot.
"Po pěti závodech budu moci říci, jak je Max doopravdy rychlý. Ale jsem si jistý tím, že je megarychlý a megatalentovaný. Těším se na zajištění toho, že z auta budu moci dostávat maximum," dodává rodák z mexické Guadalajary.
Sitting down with @SChecoPerez for the first time 🤘 Stay tuned for more 🔜👀 #HolaCheco 🇲🇽 pic.twitter.com/2r8JZAqvA8
— Red Bull Racing (@redbullracing) January 21, 2021Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.