Lando Norris po závodě v Džiddě upozornil, že McLaren nemá takový náskok, jak si někteří myslí. Britský jezdec navíc poprvé v sezoně přišel o vedení v šampionátu, když ho předstihl týmový kolega Oscar Piastri.
Oscar Piastri v Džiddě potvrdil skvělou formu a vítězstvím ze druhého místa na startu sesadil Landa Norrise z čela průběžného pořadí šampionátu. Přestože Australan projel cílem jako první, jeho náskok na Maxe Verstappena byl po penalizaci Nizozemce pouhých 2,8 sekundy. Verstappen si totiž musel během zastávky v boxech odpykat pětisekundový trest za to, že v souboji s Piastrim zkrátil první zatáčku.
Lando Norris mezitím předvedl působivou stíhací jízdu. Po havárii v kvalifikaci, která ho odsunula až na desáté místo na startovním roštu, se dokázal propracovat až na čtvrtou příčku. Přesto si Brit po závodě posteskl: "Samozřejmě je škoda, že nám podium těsně uteklo. Byli jsme blízko, ale Charles Leclerc odjel skvělý první stint a měl lepší pneumatiky v závěru."
Na otázku, jak hodnotí výkon Red Bullu a Ferrari, reagoval Norris trochu podrážděně. "Nevím, proč jsou lidé tak překvapení, jsou v závodech rychlí stejně jako my. Jen proto, že jsme občas rychlí v trénincích, všichni hned začnou s tím vším blábolem," poznamenal pro Sky Sports F1. Podle něj McLaren často ukazuje formu v trénincích, ale v kvalifikaci a závodě už není tak dominantní, jak si veřejnost myslí.
Norris rovněž přiznal, že optimalizace výkonu přes tréninky a kvalifikaci je jejich způsob práce. "Kdybychom to nedělali tímto způsobem, byli bychom ještě víc vzadu. Máme skvělé auto a asi nejrychlejší v průměru, ale rozhodně nemáme takový náskok," zdůraznil. Současně připustil, že bez Verstappenovy penalizace by Max pravděpodobně v Džiddě dominoval.
I přes smíšené pocity ze závodu zůstává Norris optimistický, přesto si je vědom, že na sobotní výkon musí zapracovat. "Musím si soboty trochu ulehčit. Když startujete vepředu, všechno je pak v závodě mnohem jednodušší," dodal a podobný vzkaz poslal i svému týmu přes vysílačku. Po pěti odjetých závodech sezony tak Norris ztrácí na vedoucího Piastriho deset bodů.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.