Lando Norris po závodě v Džiddě upozornil, že McLaren nemá takový náskok, jak si někteří myslí. Britský jezdec navíc poprvé v sezoně přišel o vedení v šampionátu, když ho předstihl týmový kolega Oscar Piastri.
Oscar Piastri v Džiddě potvrdil skvělou formu a vítězstvím ze druhého místa na startu sesadil Landa Norrise z čela průběžného pořadí šampionátu. Přestože Australan projel cílem jako první, jeho náskok na Maxe Verstappena byl po penalizaci Nizozemce pouhých 2,8 sekundy. Verstappen si totiž musel během zastávky v boxech odpykat pětisekundový trest za to, že v souboji s Piastrim zkrátil první zatáčku.
Lando Norris mezitím předvedl působivou stíhací jízdu. Po havárii v kvalifikaci, která ho odsunula až na desáté místo na startovním roštu, se dokázal propracovat až na čtvrtou příčku. Přesto si Brit po závodě posteskl: "Samozřejmě je škoda, že nám podium těsně uteklo. Byli jsme blízko, ale Charles Leclerc odjel skvělý první stint a měl lepší pneumatiky v závěru."
Na otázku, jak hodnotí výkon Red Bullu a Ferrari, reagoval Norris trochu podrážděně. "Nevím, proč jsou lidé tak překvapení, jsou v závodech rychlí stejně jako my. Jen proto, že jsme občas rychlí v trénincích, všichni hned začnou s tím vším blábolem," poznamenal pro Sky Sports F1. Podle něj McLaren často ukazuje formu v trénincích, ale v kvalifikaci a závodě už není tak dominantní, jak si veřejnost myslí.
Norris rovněž přiznal, že optimalizace výkonu přes tréninky a kvalifikaci je jejich způsob práce. "Kdybychom to nedělali tímto způsobem, byli bychom ještě víc vzadu. Máme skvělé auto a asi nejrychlejší v průměru, ale rozhodně nemáme takový náskok," zdůraznil. Současně připustil, že bez Verstappenovy penalizace by Max pravděpodobně v Džiddě dominoval.
I přes smíšené pocity ze závodu zůstává Norris optimistický, přesto si je vědom, že na sobotní výkon musí zapracovat. "Musím si soboty trochu ulehčit. Když startujete vepředu, všechno je pak v závodě mnohem jednodušší," dodal a podobný vzkaz poslal i svému týmu přes vysílačku. Po pěti odjetých závodech sezony tak Norris ztrácí na vedoucího Piastriho deset bodů.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.