Mercedes po slibném začátku sezony v Džiddě tvrdě narazil, když Russell a Antonelli dojeli až pátý a šestý. Šéf týmu Toto Wolff označil závod za „nejhorší výkon roku“ a tým nyní hledá příčiny propadu tempa.
Po nadějném startu do sezony zažil Mercedes v Saúdské Arábii tvrdé vystřízlivění. George Russell dojel pátý, Andrea Kimi Antonelli šestý, a stříbrné šípy zaostaly za McLarenem, Red Bullem i Ferrari. Šéf týmu Toto Wolff neskrýval frustraci: „Byl to jednoznačně náš nejhorší výkon roku,“ prohlásil. „Tempo nám dramaticky spadlo kvůli přehřívání a puchýřům na pneumatikách a zatím nevíme proč.“
Toto Wolff těžce nesl, že Mercedes po slibné kvalifikaci, kde Russell startoval ze třetí pozice, nedokázal navázat dobrým výsledkem. „Když máte druhé nejrychlejší auto a závod pak dopadne takhle, jen to zvyšuje frustraci,“ poznamenal.
Podobnou frustraci vyjádřil i George Russell, který v rozhovoru pro Sky Sports F1 popsal, že měl v závodě velké problémy s přehříváním pneumatik. „Snažil jsem se v druhém stintu držet Maxe, ale bylo mi jasné, že to dlouho nevydržím, a nakonec jsme ztratili tempo,“ řekl. V posledních patnácti kolech ztrácel každé kolo zhruba sekundu a přiznal, že Mercedes prostě neměl dostatečné tempo: „Na špatný den bereme páté místo, ale musíme se rychle zlepšit.“
Problém podle Russella nesouvisel s teplotou vzduchu, ale se způsobem, jakým auto generovalo teplo v zatáčkách: „Pneumatiky jsme přetížili, vznikly puchýře na přední i zadní sadě a najednou zmizela veškerá přilnavost.“
Zklamání v Džiddě přichází navzdory Russellovu silnému startu sezony, kdy stál třikrát na stupních vítězů, včetně druhého místa v Bahrajnu. „Potřebujeme pochopit, proč to v Bahrajnu fungovalo, přestože tamní trať taky přehřívá pneumatiky,ale jinak než tady v Džiddě,“ řekl.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.